Hallo dames, Wie heeft er ervaringen met icsi in Catharina ziekenhuis? Wij hebben afgelopen week de info avond gehad. Al onze uitslagen zijn bekend en we mogen voor icsi gaan. Mijn vriend krijgt nog een chromosoom onderzoek ivm evt erfelijke vruchtbaarheids problemen. We hebben 20 september weer een afspraak bij onze fert.arts. Blijkbaar moeten we nog doorverwezen worden naar de ivf arts en dus nog dat onderzoek. Mijn vraag aan jullie: "Wanneer kunnen we eindelijk beginnen??" Hoeveel afspraken volgen nog voordat we kunnen beginnen? We lopen nu al 5 maanden ziekenhuis in en uit. Wie o wie weet wat ons nu te wachten staat? Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs x Mayrha
Ik weet het niet maar vind het sneu voor je dat het topic zo naar beneden is gevallen. Ik up hem bij deze ff voor je Succes!
Ja het wachten duurt zo ontzettend lang.. Tel er nog maar eens drie maanden bij op voor dat chromosoom/DNA onderzoek. Maar als die eerste spuit gezet is ben je al dat wachten in een klap vergeten. Maar inderdaad je bent eigenlijk al een "complete zwangerschap" bezig in het voortraject voor je ook maar begonnen bent. Mag ik vragen waarom het cath.Zkn? Ehv toch?
Hoi Macy77, Waarom duurt dat onderzoek 3 maanden?? Ze hebben geen wachtlijst en alle andere onderzoeken waren binnen 2 weken klaar incl uitslag. Het Catharina omdat ze daar alles van A tot Z kunnen en erg ervaren zijn op dit gebied. Voel me daar wel goed bij. Liefs x Mayrha
Dat heeft volgens mij iets te maken met op kweek zetten. Heb het wel eens nagevraagd maar ben het weer vergeten. Ja 3 maanden, als dat goed was kregen we groen licht om door te gaan. Maar wat duurde dat lang. Raar dat ze dat niet verteld hebben. We zijn in die tussentijd wel even wat weekendjes er op uit geweest hoor.
Ik denk persoonlijk niet dat het 3 maanden op kweek hoeft...Maar we zullen zien hoe het gaat in het Catharina.
Wij hadden eind januari de eerst afspraak in het zhuis en begin december ging de eerste spuit mijn buik in... Of de cromosoon/dna onderzoeken zo lang duren weet ik niet. Wel dat wij al 6 maanden verder waren na twee spermaonderzoeken. Het duurt allemaal zolang, vreselijk he? Liefs Sjak
Loop komende november al 2 jaar in de MMM en hopelijk als alles goed gaat mogen we in november eindelijk starten met ICSI... Wachten duurt idd lang. Weet wel dat als je de intake hebt gehad dat alles ook van start zal gaan Suc6 meis!
Ha Mayhra, Hoe het in zijn werk gaat met chromosomen-onderzoek kan ik je helaas niet vertellen, ik ga zelf over enkele weken starten met de 2e IVF-behandeling in het Catharina-Ziekenhuis. Ik en mijn partner zijn erg tevreden over de behandeling en begeleiding tijdens het IVF-traject in het CZE (wat in grote lijnen overeenkomt met het ISI-traject). Daarnaast weet ik dat er geen wachtlijst is, dus ik neem aan dat als de uitslagen van het chromosomen-onderzoek er zijn, je van start kunt gaan. Maar dat neemt niet weg dat als je eenmaal wil starten met een behandelig, je niet nog maanden wil wachten op een uitslag. Liefs Annemarie
Joepie!! Vandaag is er meteen bloed geprikt voor het chromosoom onderzoek. We hebben over twee maanden een afspraak staan voor uitslagen. Dan worden we naar het IVF/ICSI team doorgestuurd en kunnen we in eerstvolgende cyclus beginnen! ben zo blij met dit vooruitzicht. Dankjewel lieve dames voor jullie reactie. En heel veel succes natuurlijk met jullie behandeling. En voor de dames die al zwanger zijn, proficiat! Een hele fijne zwagerschap toegewenst. Dikke knuf x Mayhra