hallo ik heb op 31 maart mijn mirena spiraal laten verwijderen. en was 1 april heel veel aan het bloeden en dit had ik tot 5 april en sinds 3 dagen voel ik me moe en steken onder in de buik boven de schaamstreek en zo moe terwijl ik best een goeie nachtrust heb iedere avond en nu moet ik het s`midags even een uurtje gaan liggen anders haal ik 7 uur niet meer wie heefd hier ook last van of ben ik de eenigste en weet iemand mischien wat het kan zijn groetjes elly
zou het niet kunnen dat je na het verwijderen van je mirena gelijk ongi bent geworden en dat je nu dus net na je eisprong zit en misschien wel al zwanger zou kunnen zijn ik heb ook mijn mirena laten verwijderen blijkbaar psies na mijn ongi (wist ik niet maar voelde mijn ei een week na het verwijderen) dus wat dat betrefd zouden we gelijk kunnen lopen nu dan die steken heb ik ook alleen de vermoeidheid niet maar goed dat heb ik in geen enkele zwnagerschap gehad ik zou effe wachten tot 1 mei en is er dan nog geen ongi gekomen dan effe testje doen
Ik heb m'n koperspiraaltje op 24 dec laten verwijderen. Had ik ook bloedverlies van. Ong. 3 weken later testte ik positief! Wie weet..... Het verschil is wel, dat in een koperspiraal geen hormonen zitten en in een mirena wel.
bedank voor jullie antwoorden ik ben bij ons eerste zoontje ook zwanger door de pil geraakt omdat ik een antibiotica kuur had en ja dat werkt niet samen ik nog gevraagd hoelang de pil dan niet werkte en het meisje in de apotheek nou 1 week dus wij maar veilig gedaan en toen bleek ik ook zwanger tezijn dus bij mij gaat het best snel of het was dan toeval groetjes