Bewust zwanger worden, mezelf gek maken. Meer die dat hebben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roos23, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben mezelf lichtelijk gek aan het maken.
    Na een miskraam op 6 weken zijn we nu bewust bezig voor een 3de kindje.
    Heb ovuluatie testen en voel het zelf ook wel goed alleen dan wachten tot dat je ongesteld ben. Maak mezelf helemaal gek! Doe meerdere testen maar helaas allemaal negatief.

Gisteren 10 dpo had ik klein beetje bloed verlies (heb ik vaker voordat ik ongesteld wordt) maar ook ineens 4x flinke krampen. Ga ik zitten lezen en ja kan nog innestelen zijn... Vandaag maar weer een test gedaan alleen die gaf niks aan. Maak mezelf gek en hoor om me heen dat iedereen er zo rustig onder is. Ben ik dan echt de enige???

2. WM1307

WM1307 Actief lid

11 aug 2016
    213
    39
    28
    Man
    NULL
    NULL
    nee je bent zeker niet de enige, wij hebben eind aug een MK gehad en zijn ook gelijk gaan testen op OV met CB testen en hadden wel op 07/09 een Smiley, en zijn ook in die week zoal dat zo mooi heet gaan klussen. Nu is het afwachten tot we kunnen gaan testen en wij willen niet eerder dan 14DPO gaan testen op zwangerschap. Wel heeft ze al klachtjes die er mee te maken kunnen hebben maar doordat we vorige keer te veel hoop hadden en teveel zijn gaan testen maken we nu even pas op de plaats. En dat is moeilijk want wij willen heel graag ons eerste wondertje maar we can't puse nature....

We blijven rustig en dat waren we bij de MK ook, vooral omdat bij een echo bij de VK bleek dat de baarmoeder helemaal schoon was en dat de eierstokken al bezig waren voor een nieuwe sprong en wij googlen veel en zien dan extra vruchtbaar na MK etc en dat maakt je gek, wij zijn niet meer gaan googlen. Mijn advies is dan ook om dat niet meer te doen, al zeg ik het terwijl ik zelf over een half uur ook kan googlen als mijn meissie stuurt dat ze iets gevoeld heeft of een druppeltje bloed zag etc.....

heb geduld en t komt als t moet komen, maar denk zeker niet dat je jezelf gek maakt of de enige bent.

Deel Deze Pagina