Oohh spannend allemaal he ! Om de dag is het beste! K ben nog aan het wachten , zou woensdag mijn nod hebben dus ben benieuwd! 1e ronde met zelfinseminatie gehad nu maar als deze ronde ook niet Gelukt is op naar ronde 8! Pfff bevalt me niks als er daarna nog maar 4maanden zijn tot een jaar.. Ga nergens vanuit hoor en mss lukt het volgende maand wel en iedereen gun k het van harte maar ga wel steeds meer jaloers worden op de mensen die binnen enkele maanden zwanger zijn!
Ik zal voor je duimen! Ik weet precies wat je voelt. In mijn omgeving zijn er twee vriendinnen binnen één keer al zwanger geworden. Door mijn focale vulvitis kan ik al geen normaal gemeenschap hebben en het zwanger worden gaat ook niet heel snel. Ik ga na deze maand naar ronde 9. Ik heb helaas mijn ovulatie niet kunnen vinden. Geen enkele positieve ovulatietest gehad. Raar, want ik had wel vruchtbaarslijm en bijna elke keer een smiley gehad, maar nu dus niet. Hierdoor ben ik bang dat het deze maand ook niet gelukt is. Ben sinds kort op mijn voeding aan het letten waardoor ik bijna 2,5 liter water per dag drink. Misschien dat daarom de testen niet positief waren. Ben wel doorgegaan met de zelfinseminatie op dag 11,13,16 en zo nog 18. Mijn NOD is 15 september.
ahhh wat vervelend ook he! k gun het iedereen zoooo maar zou zelf toch ook heel graag een testje met 2!!! streepjes willen zien. ik dus naar ronde 8 verwacht k, ga er maar gewoon vanuit!k zal het woensdag zien? ik gebruik ook ovulatietesten en tot nu toe iedere maand dus ook kunnen vinden, maar heb ook een regelmatige cyclus, alles klopt iedere maand precies, heb k dinsdags een positieve test, heb k vermoedelijk de andere dag mn eisprong al en precies 2 weken later op woensdag wordt ik dan ongesteld. echt gek.. maar k voel m ook vaak en altijd vruchtbaar slijm wat dan ook weer 1/2 dagen later echt weer weg is. en dan is alles weer rustig en weet k dat het achter de rug is. heb jij een lange cyclus??? ik gemiddeld 25 dus ook optijd beginnen met zelfinseminatie... maar wij doen het meer op deze manier omdat ik dan meer het gevoel heb dat er alles grotendeels inblijft zitten
Ik ben vorig jaar zwanger geraakt middels zelfinseminatie. Mbv ovulatie testen en dan op de piekdag geinsemineerd. Was de tweede maand van proberen zwanger. ik vroeg me toen echt af of zoiets kon werken maar dat kon dus prima. Succes voor iedereen die op deze manier zwanger probeert te worden!
Oohh echt ?? K ben helaas vandaag ongesteld geworden dus de 1e rond daarmee is niet gelukt! Maar Op de dag van een positieve ovutest dus?? En heb je maar 1 keer geinsemineerd of meerdere keren??
hoe is het bamy??? morgen is je NOD toch??? ik ben gister weer begonnen met zelfinseminatie, dag 6 om precies te zijn en vanaf gister gaan we nu (als de zin er is ) om de dag aan de slag... manlief gister zijn 'lozing' opgevangen maar het was nogal wat haha. k heb spuitjes van 5 ml en die zat helemaal vol!! nu moet ik zeggen dat het ook een weekje geleden was dat we aan iets toe gekomen zijn.. net menstruatie achter de rug natuurlijk en warme dagen! ik heb het dus binnen gebracht en ging na 20 min staan maar er kwam nog genoeg uit haha.. alsof ik aan het plassen was, hele stralen maargoed het was natuurlijk helemaal vervloeit toen er 20 min voorbij waren... hoop wel dat de goeie achter blijven, maar er is verder niks mis mee toch dat er wat uitloopt?? nou was het gisteravond ook wel bijzonder veel dus logisch dat dat niet allemaal opgenomen kon worden... iemand nog meer bezig op het moment??