Oehh spannend spannend spannend 🙈🙈🙈 Vanavond rond tien voor het slapen gaan nog een knal vette positieve ovulatie test gedaan 😄 Kan nu natuurlijk weer niet slapen hihihi 😴 Morgen is de eerste inseminatie dus al.. m'n ei is 2 daagjes te vroeg 😊😊 En dan straks voor de eerste keer op het wachtbankje.. Heb gehoord en gelezen dat dat een hele lastige periode kan zijn Slaap lekker Veel liefs, Flynn
Goedemorgen dames 😊 Nou lig ik hier dan in me bedje met mn beentjes tegen de muur De 1e is achter de rug! 💞 Het ging eigenlijk allemaal veel makkelijker en beter dan ik had verwacht 🙈 Met een flinke dosis humor heb ik zo een hele gezellige ochtend gehad We zijn begonnen met een lekker kopje thee en een babbel Toen is de donor naar de douche gegaan en ik de tuin in met mn honden... toen de donor klaar was klopte hij op de deur en kwam ik naar binnen Nam het potje van hem over en stopte deze tussen de borsten in, in de bh om even een minuutje of tien te laten vervloeien.. Ondertussen heb ik het mezelf gemakkelijk gemaakt in bed met een kussen onder de bibs (had van tevoren alles klaargezet) en begin mezelf een beetje te stimuleren, toen ik mijn hoogtepunt voelde komen heb ik alle zwemmers ingebracht en ben klaargekomen 😶😶☺ En nou lig ik met de beentjes om hoog te wachten tot de 15 minuten om zijn, en dan gaan we weer over op de orde van de dag 😊 Heel veel succes meiden 💟 Liefs, Flynn
Spannend Flynn! Hoe vaak ga je deze week nog insemineren? Ik ga nu naar de apotheek om het te halen. Het hoeft pas ongeveer vanaf volgende week maandag, maar wil wel op tijd zijn want stel je voor dat ze het niet meer hebben. Ik ben zo bang dat dit ook een "mislukking" wordt...Ik ben weer aardig gemotiveerd geraakt door alle succes verhalen van iedereen hier. Maar ik ben echt zo bang dat het uiteindelijk toch weer niet lukt. En dat betekent dat er dan toch echt wel iets met mij aan de hand is, dat doet nu al zo veel verdriet die gedachten. Maar we moeten het nog een half jaar proberen van de huisarts voor dat ik ondersteboven wordt gehaald. Soort moest even mijn onzekerheden kwijt. En ik hoop echt dat het nu na een jaar gaat lukken. Groetjes.
Hey Rachel 😊 Ja deze week ga ik nog 3x insemineren rond de datum dat ik eigenlijk mijn ei hoorde te hebben.. Deze was extra omdat de ovu test nu al zo vet positief was 🙈 Die 3x rond de eigenlijke datum doe ik voor me eigen gevoel van zekerheid hihihi 😶 Weet niet of ze ook echt nut hebben, maar om bij mezelf dat knagende gevoelletje weg te halen besloten het toch wel te doen.. Ik ga op de 14e de 16e en de 17e weer insemineren want zou dus eigenlijk de 16e m'n ei hebben Liefs Flynn 😙
Even een opmerking hierover . Een eisprong houdt zich echt nevernooitniet aan een bepaalde cyclusdag hoor. Dat verschilt vaak van cyclus tot cyclus en dat is mede de reden dat men ovulatietesten heeft uitgevonden. Ook doet je lichaam niet wat een kalender, berekening of app zegt dat die moet doen. Na een positieve ovulatietest springt je ei binnen 48 uur. Maar dat wist je vast al. Een positieve ovulatietest zegt veel meer dan een app, kalender of eigen berekening. Simpelweg omdat een ovulatietest gebruik maakt van urine afkomstig uit je lichaam. Dit even als tip, zodat je echt goed gebruik maakt van de juiste dagen rondom je eisprong en dus hopelijk ook snel zwanger zult zijn! Heel veel succes!
Be happy Ik denk dat je mijn eerdere berichtjes hier niet gezien of gelezen hebt... ik gebruik al ruim een half jaar ovulatie testen.. daardoor weet ik dat MIJN ovulatie BIJNA altijd opdezelfde data valt. Je tip is goed bedoelt en stel het zeer op prijs, maar mijn ovulatie is zeer regelmatig en standaard. Liefs Flynn
Hoi Dames Ik ben nog nieuw mbt het zelf insemineren... ik zelf ben al bijna 4 jaar bezig voor een kleintje en ben pas een half jaar geleden naar de gyn gegaan. Vanuit daar ben ik nu met mijn 4e ronde clomid bezig maar ik wil ook graag proberen om zelf te insemineren aangezien mijn vriend toevallig deze ronde ook doodziek is en er simpelweg de kracht niet voor heeft. Maar ook in Andere rondes hebben we het idee dat het niet diep genoeg komt. Anyway ik wil het graag gaan proberen. Maar wat moet ik halen en waar. Gewoon apotheek binnenlopen? Maar wat moet ik dan vragen.. Steriele urinecontainers en ik las over 5ml spuitjes? Jullie nog enig advies over wat en waar ik dit kan halen? En wat gebruiken jullie zelf? Zag trouwens dat er al een paar midden in zitten heel veel succes! Alvast bedankt voor eventuele reacties! Groetjes
Hey dodo Wat naar dat het al zo lang duurt, Hoop voor je dat het met inseminatie misschien snel raak is 😊 Je kan naar de apotheek, daar zijn de potjes enz vaak stuk goedkoper.. vraag dan naar urine containers.. Voor de spuitjes kan je vragen of ze misschien meerdere maten kunnen laten zien, dan kan je voor jezelf kijken bij welke jij je het prettigste voelt. Dit is ook bij de kruidvat te koop maar wel iets duurder. Je zou ook deze sites kunnen proberen: Zelfinseminatie-shop.nl Zelfinseminatie.nl Liefs, Flynn
Super bedankt voor he snelle reactie! Ben naar de apotheek geweest en daar was het inderdaad erg goedkoop.. vanavond eerste keertje oefenen. Spannend! Ook bedankt voor de sites! Kan ik me even verder inlezen.
Hey Dodo ☺ Fijn om te horen! Spannend he die eerste keer hihihi Ik vond het achteraf meevallen, als je je goed inleest en zeker van je zaak voelt komt het helemaal goed 😊 Humor is ook een goede hulp 😄😄 Veel succes! Liefs, Flynn
Ook mijn eisprong eerder dan verwacht! Dus we beginnen vandaag al met insemineren. En dan nog maandag, woensdag en vrijdag. Ik heb de 5ml spuitjes en ik hoop dat het de goede maat is, lukt het deze maand niet dan ga ik voor 10ml spuitjes. Ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat? Ik ben gewoon een klein beetje zenuwachtig haha wat nou als het lukt!!??
Heeey Rachel Leuk man!! 😄😄😄 Ik heb net de derde ronde achter de rug, Lig nu met de beetjes in de lucht hihihi 🙈 Morgen de laatste ronde en dan afwachten 😧 Dat wachten word het moeilijkst hihi Heb wel veel verhalen al gehoord en gelezen van mensen waarbij het in een keer goed zat, Heb zelf stiekem ook hoop dat dat hier zo het geval zal zijn❤ Heel veel succes, en laat je weten hoe het ging ? Veel liefs, Flynn
O wauw dit is helemaal nieuw voor me.. En wat een positieve verhalen!! Ik heb volgende week mijn nod. Als ik dan omgesteld word (wat ik niet hoop) begin ik volgende ronde ook met zi Even een vraagje. Waar vangen jullie de sperma in op? Wat voor potjes? En is deze spuit prima denken jullie? https://www.zelfinseminatie-shop.nl/zelfinseminatie-sets/zelfinseminatie-set1.html En stomme vraag misschien maar hoe vaak kun je zo'n spuit gebruiken? 1x of kun je hem schoon spoelen en vaker gebruiken? En ik las ergens dat iemand zich zelf had geinsemineerd en zichzelf liet klaarkomen. Is het klaarkomen belangrijk daarbij of puur voor jezelf?
Ik zou voor iedere inseminatie een nieuwe gebruiken.. Ik heb deze toen gekocht. Weet niet meer bij welke webshop Spuit BD Emerald 5ml 3-delig Luer 100 stuks
Halootjes 😄 De laatste inseminatie van deze maand achter de rug 😆 Lig weer lekker met de beentjes in de lucht te wachten 🙈 Of het klaarkomen echt belangrijk is weet ik niet, heb er heel verschillende dingen over gelezen.. Wat ik las was echter wel weer heel logisch, door jezelf te stimuleren en uiteindelijk klaar te laten komen zou er een soort van slijm in je baarmoeder komen wat erg goed is voor de spermacellen... Daarnaast zouden de samentrekkingen van de baarmoeder er voor zorgen dat het sperma een soort van naar binnen geholpen word.. Weet niet zo goed hoe uit te leggen, maar je snapt het vast wel 🙈 Het sperma vangt mijn donor op in een urinecontainer verkrijgbaar bij kruidvat 3 voor 2nog wat, maar ook bij de apotheek (is meestal stuk goedkoper). Zou wel elke keer een nieuw spuitje gebruiken en steeds weggooien, als je wel wilt hergebruiken heb ik gelezen dat dat kan. Kook je spuitje dan uit in een pannetje op het vuur, Gebruik geen zeep dat is zaaddodend. Hoop dat je er wat aan hebt 😁 Wie gaat er volgende week allemaal insemineren ? Heel veel liefs Flynn 😙