Zelf insemineren, iemand ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rachel93, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ah ik ben zo blij dat ik dit lees! Ik doe ovulatietesten, en denk dat eind deze week de piek zal zijn. Helaas heeft mijn vriend op een of andere manier een klein wondje daar beneden (geen idee hoe dat is ontstaan) en heeft hij super veel pijn als we nu seks hebben. Dat wil ik hem niet aandoen. Gelukkig heeft ie er geen last van als hij het gewoon zelf doet, haha 😋 Ik ga zodadelijk even naar de apotheek om die spuitjes te kopen. Wil deze ronde niet voorbij laten gaan...

2. Flynnagan

Flynnagan Niet meer actief

Hoi hoi

Veel succes gewenst clueless!

3. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Dankje, jij ook met het wachten 😊

4. Flynnagan

Hihihi dankjewell cleuless
    Het is wel wat stilletjes hier...
    Hoe is het met iedereen ?

5. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Hoi! Ja ja wachten... Ik heb er soms echt geen geduld meer voor Haha! 3 augustus weten we meer. En flynn?

6. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn ongesteldheid (of niet ) haha en dan wil ik volgende ronde ook zelf insimineren

7. Flynnagan

Hahaha heey wat leuk!
    Ja wachten is errug lastig 😥
    Heb wel iets gevoelige tepels en voel me erg moe, af en toe een beetje duizelig dus heb ergens wel goede hoop 😊
    Op hoeveel dagen na ovulatie kan je eigenlijk het best de test doen ? Moet je echt wachten tot je verwachte menstruatie?

Ik duim voor jullie! 😙

8. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Sommige hebben met 10dpo al een positieve test, maar uit ervaring en om geld te besparen.. Wacht ik nu echt tot dat ik 3 dagen over tijd ben. Vooral ook eigenlijk om mijzelf te beschermen!

En wat spannend voor de nieuwe dames!

9. Flynnagan

Hihihi ik kon me niet inhouden en heb vanmiddag een extra vroege test gedaan 🙈🙈
    Hierop is een dun en vaag tuur streepje te zien, ga morgen ochtend weer testen en als die niet is opgelopen wacht ik een paar dagen
    Succes met wachten dames 😊

10. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Oooo dit heb ik nog nooit uitgeprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen. Omdat mijn man niet altijd zin heeft...

11. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Moet je de sperma gelijk inbrengen dan of kan t ook later

12. Flynnagan

Hoi hoi

De donor of je man kan het het beste opvangen in een urinecontainer, daarna even een minuutje of tien laten vervloeien (dan zijn de klontjes eruit en is het makkelijker op te zuigen met het spuitje) vervolgens lekker gaan liggen met een kussen onder je bibs en het spuitje inbrengen en leeg drukken.

Hoop dat je er wat aan hebt 😊
    P.s. blijf daarna wel even een kwartiertje liggen, hiermee verhoog je de kansen voor jezelf 😇😇

Slaap lekker
    😙

13. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dank je wel voor je uitleg. Ik ga morgen naar de apotheek voor een potje en spuitjes halen. Spuitjes van 5ML toch. Spuitje goed in brengen. Moet ik ook z'n ding voor de spuit halen z'n cateter

14. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ja spuitjes van 5ml werken prima. Ik zou er geen catheter bij doen. Het is beter zonder. Met zo'n ding eraan heb je alleen maar kans dat hij dubbel gaat wat niet bevorderlijk werkt. Succes xx

15. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik kom net van de apotheek. 7x spuitjes gekocht en 1 urine potje(container).

Ik ga nog meer spuitjes halen de komende dagen. Hopelijk slaagt het. Zelfinseminatie nooit van gehoord hahaha. Dit wordt mijn eerste keer

16. Flynnagan

@baby ik zou ook meerdere potjes kopen, en niet hergebruiken. (Dit met het oog oo hygiëne)
    Als je wel wilt hergebruiken moet je na elke inseminatie het potje en het spuitje steriel koken in een pannetje water op het vuur.
    Was het NIET met zeep, achtergebleven zeep resten zijn dodelijk voor het zaad.

17. Flynnagan

P.s. ik sluit me wat betreft het katether aan bij RSL
    Heb er meer negatieve dan positieve verhalen over gelezen en gehoord.

18. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dank je wel dames. Ik weet voldoende. Ik ga vanaf dag 10 om de dag klussen zeker wel een week of langer.

30 juni dag 14 positieve ovulatietest
    1 juli. Negatieve ovulatietest
    2juli positieve ovulatietest
    3 juli negatieve ovulatietest
    Toen gestopt met klussen en testen

Progesteron 11 juli( wijst er op dat ik op deze dag mijn eisprong gehad heb. 17 juli menstruatie (cyclusdag 31 standaard bij mij 30/31 bijna elke maand

beetje vreemd afgelopen maand

19. Flynnagan

Super! Laat je weten hoe het is gegaan ?
    😊

20. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik heb het voor het eerst gedaan, inderdaad handig om het eerst te laten vervloeien, anders is het niet fijn 😋. Vond het wel een beetje gek om te doen, maar t is hopelijk voor een goed doel!

Deel Deze Pagina