Ooooeeeehhh! Dat klinkt wel goed! Je kan ook een foto toevoegen zodat we mee kunnen kijken. Ik hoop voor je dat het steeds duidelijker wordt het streepje! Laat het ons snel weten! Spannend!
Ja ik vond het ook erg raar om te doen, alles werd opeens zo medisch. We hadden eerst nog geprobeerd om daarvoor "sexy time" te hebben, maar dat sluit je het zo ongemakkelijk af. Dus een hadden afgesproken dan maar gewoon de medische weg en klaarkomen in een potje en ik inbrengen. Ik hoop inderdaad voor een goed doel!
Ik ben nu ongeveer 5 dagen na mijn ovulatie. Ik heb pijnlijke borsten, misselijk en eergisteren zware hoofdpijn. Maarja dat is niet de eerste cyclus dat ik dit heb na mijn ovulatie en tot nu toe heeft dat tot niks geleid. Misschien ben ik te pessimistisch.. Maar het is vooral zelfbescherming. Al houdt de misselijkheid wel erg lang aan.. Maar komt dat door de warmte? Ik heb een maagverkleining gehad en misschien wel gewoon wat verkeerd gegeten.. Ik hoop echt voor ons allen dat het een positieve afsluiting van de maand wordt!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/624845-nod-lijst-22-t-m-31-juli-2016-a-76.html Hier staat de foto van mijn eerste tuurstreep http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/624845-nod-lijst-22-t-m-31-juli-2016-a-80.html Hier de foto van de tweede http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/624845-nod-lijst-22-t-m-31-juli-2016-a-90.html Dit is mn testje van vanmorgen 😊😊😊😊
Spannend allemaal he! Ik heb het ook vreselijke moeite met dat wachten, duurt lang 😤 Hier ook allerlei symptomen Ging vanmorgen bijna over mn nek van een broodje gezond met kip en ei (waar je me normaal gesproken wakker voor mag maken) en had gisteravond een hele erge vreetbui Heb hele gezellige darmen die veel borrelen vooral savonds Ben vermoeider dan normaal met vlagen wat misselijk en elke keer als ik opsta en soms ook zomaar ineens beetje duizelig Gevoelige tepels en iets vollere borsten.. krampjes hier en daar Of mn lijfje houd me heel goed voor de gek of er is echt wat aan het veranderen......🙈🙈🙈
Wanw wat spannend Flynn. Ik zie de streepjes Waarom doe je geen kruidvat 2 voor 5. Die zijn vaak veel duidelijker dan deze testen..
Hoi RSL ik heb al getest met 2v5 maar gek genoeg maar een super vage tuurstreep die niet eens meer zichtbaar is als ik een foto heb gemaakt.. zal dus echt geduld moeten hebben 😥
Nou dames, Ik heb het net voor het eerst uit geprobeerd. Ik vind het wel ideaal maar hahaha gevoelloos. Maar goed gaat om de intentie natuurlijk. Ik ga 10 ML spuitjes halen. 5ML vind ik niet zo ideaal
Hahaha t is inderdaad een stuk minder romantisch 😜 Probeer het met een gezonde dosis humor te ondergaan, dat haalt het "klinische" en serieuze er een beetje vanaf 😊
Ben je nog aan het testen flynn? Ik ben namelijk echt een slechte tuurder ik zie die streepjes echt nooit.. Terwijl een latere test toch vaak wel blijkt dat ze dan zwanger zijn.. En wat ben ik toch misselijk al elke ochtend nu 3 dagen.. Hopen op het beste! Ik ga echt pas over 6 dagen testen, anders wordt het zo'n dure hobby haha. Wel erg leuk dat er nieuwe dames bij zijn gekomen die zelf inseminatie doen! Als het deze ronde niet lukt inderdaad ga ik toch voor 10ml spuitjes de volgende keer even kijken of dat wat fijner is? Heb toch het idee dat het wat dichter bij de baarmoedermond komt dan!
Jaa ik heb vanmorgen weer getest, precies het zelfde tuur streepje als op de testjes van afgelopen dagen... Op de kruidvat 2v5 test ik nog steeds omo wit... zucht... Moet nog 6 dagen tot m'n nod dus misschien ben ik te vroeg, maar misschien ook niet en heb ik gewoon niet zwanger... Zou daar wel echt van balen 😧
Ik merk ook allerlei symptomen maar heb eerlijk gezegd de hoop dat het in ronde 1 raak is opgegeven... Waarom weet ik niet precies, had een dag of 4 geleden ineens zo'n soort "oergevoel" van het is raak.. Ik voelde en merkte gewoon dingetjes aan mezelf die ik normaal nooit heb, en daardoor begon ik te twijfelen.. Maar de streep is niet donkerder dan afgelopen dagen, dus of ik heb heeeele trage hcg aanmaak of misschien een beetje een late innesteling of ik ben dus gewoon nog niet zwanger.. wat ik errug jammer zou vinden
Ik kwam toevallig bij dit topic terecht en wil je even opbeuren. Je bent echt te vroeg met testen hoor! Ik testte 6 dagen voor NOD ook negatief, het gevoel van zwanger zijn nam direct af om vervolgens twee dagen later weer terug te komen. En toen was de test uiteraard ook positief. Een eventuele innesteling is nog maar net bezig of net afgerond, dus van trage HCG aanmaak of late innesteling is nog geen sprake. Hup, kop op!
Hoi, mag ik hier ook meelezen en kletsen? Door een foutje van moeder natuur is heel vaak klussen niet echt mogelijk en dit topic heeft me op een idee gebracht 😌. Wie weet helpt het. Flynnagan, je lijf kan je enorm voor de gek houden helaas, maar toen ik zwanger was wist ik dat ook heel snel op de een of andere manier. En je bent inderdaad heel erg vroeg met testen. Enige wat ik je wel mee wil geven is dat ik van andere verhalen weet dat de zwanger en kids testen echt heel vaak vals positief resultaat geven. In een NOD topic had iemand haar man laten plassen en zelfs toen kwam er een streep, dus tsja... Hopelijk over enkele dagen een mooi streepje met de kV-test. Ik vind ook de 2v5 beter dan de early. Die early heeft altijd wel iets een blauwig streepje staan wat ook weer valse hoop geeft. De predictor die je hebt is wel heel fijn. Maar ook die kun je echt pas 4-6 dagen voor NOD gebruiken. Wat later testen is sowieso beter, maar dat red ik ook niet altijd. Meestal wacht ik wel tot minimaal 10 dpo.
Hoi hoi Natuurlijk mag dat, iedereen is welkom 😊 Bedankt voor je lieve woorden, en hopelijk gaat jouw "inseminatie avontuur" ook snel van start 😄😄
http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/624845-nod-lijst-22-t-m-31-juli-2016-a-108.html Hier is mijn testje van ongeveer tien minuutjes geleden.. ben benieuwd of jullie m'n streep ook zien.. hij lijk donkerder dan vorige
Ik zie zeker een streep. Van welk merk is dit? Ik zou als ik jou was eentje van de Kruidvat doen. Die zou dan nu echt een duidelijke streep moeten geven aangezien die heel gevoelig zijn.