Zelf insemineren, iemand ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rachel93, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Ja ik heb vandaag wel eventjes gezocht en kwam ook tot de conclusie dat de kansen vrijwel gelijk liggen 😄
    Goed nieuws voor de dames in dit topic dus!

2. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hoi hoi 😊
    Heb vanmorgen een testje gedaan en dacht in eerste instantie dat ie omo wit was, heb hem even laten liggen en een klein uurtje later zag ik toch echt heel in de verte een dun tuurstreepje 😍😍
    Manlief ziet hem ook en hoop ontzettend dat ie op gaat lopen!
    De link hieronder is van me foto, ben benieuwd of jullie ook iets turen 😄
    Liefs

3. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
  4. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Ik kan hem op de computer niet heel erg goed zien, maar als je vriend het ook ziet dan is dat een goed teken!
    Wanneer ga je weer testen? Bij mij is de ongesteldheid beginnen. Dus we gaan weer door naar de volgende ronde.

5. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
  6. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Straks als het streepje steeds donkerder wordt is hij vast binnen no time uit zijn dipje. 5 rondes is ook nog niet heel erg veel. Kan natuurlijk niet snel genoeg komen, maar wie weet is het deze keer wel raak! Blijf voor je duimen 😘

7. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Jaa dat vind ik dus ook..
    In mijn ogen zijn we nog maar net bezig
    Denk dat dat de meeste frustratie oplevert,
    Hij gaat maandag naar mijn huisarts als ik dan niet zwanger blijk te zijn.. niet voor testen ofzo maar m'n huisarts gaat hem het proces van bevruchting, innesteling en dergelijk uitleggen zodat hij beter begrijpt hoe ingewikkeld is en dat het niet vreemd is dat het soms wat langer duurt..
    Naar mij luisterd hij helaas niet dus heb ik op advies van iemand in het nod topic waar ik mee schrijf de ha ingeschakeld
    Ga morgen ochtend weer testen en zal dan weer even delen hier hoe en wat, vind het maar spannend allemaal 😧
    Bedankt voor het duimen draaien hihi ❤
    😙

8. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hoi hoi
    Nou vanmorgen weer getest maar niet met ochtend urine
    Moest er vannacht 5x uit om te plassen, heb dus in de ochtend 2 uur niet geplast en gedronken en toen me testje gedaan
    Ik zie niet veel verschil helaas
    Probeer hem te uploaden in het nod topic, alleen me telefoon werkt niet zo goed mee, en dan zal ik de link doorsturen
    😙

9. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
  10. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heeel erg ver weg zie ik iets maar gezien je klachten zou hij donkerder moeten zijn denk ik?

11. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Ik weet het niet zit vandaag 7/8dpo
    Maar kan absoluut niet tegen hormonen,
    Klein beetje is al genoeg om me lijfje goed van streek te maken

12. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Even een vraagje hoor ,, k heb vandaag de 5 ml spuitjes binnen gekregen voor zelf inseminatie.. Heb er even 1 geprobeerd om het in te brengen, dit was
    Wel staand maar wilde even weten of het "erin kon".Het past wel
    Maar dat voorste stuktje , dat tutje zeg maar wat aan het spuitje zit is
    Wel gevoelig van binnen waardoor k het nu mss tot 2/3 ml naar binnen kon brengen.. Dit was wellichr staand en liggend zal dit wat makkelijker gaan maar was dit bij jullie ook gevoelig of hoever moet het spuitje er inzitten voor resultaat. ?

13. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hoe ver die erin moet voor een goed resultaat weet ik eigenlijk niet maar weet ook niet hoeveel dat uitmaakt eerlijk gezegd..
    Vind het zelf ook geen prettig gevoel, beetje pijnlijk zelfs maar liggend gaat het wel echt makkelijker dat wel

14. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Ik ben flink gaan spitten in oudere forums over zelfinseminatie. Er zijn vrouwen zwanger geworden met alles soorten en maten spuitjes. Ik heb mijzelf weer een beetje moed in gelezen voor de aankomende keer. Alle spuitjes en potjes steriel gekocht en van plan om dan ongeveer 4 x te gaan insemineren als het allemaal lukt.

Wat baal ik zeg deze maand:(
    Hoe gaat het bij jou Flupske?

15. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hier best wat spanning voor de test van morgen,
    Vond die van vandaag lichter dan die van gisteren dus heb geen idee wat ik morgenochtend mag verwachten..
    Ga wel extra vroeg me wekkertje zetten denk ik en als ik vannacht weer zo vaak moet plassen hou ik het gewoon op of test al rond 5 uur als dat echt nie meer gaat 🙈
    Heb niet heel erg veel hoop meer, maar hoop stiekem toch op een mooi duidelijker 2e streepje..

16. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
  17. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Bij mij gaat het liggend echt heel makkelijk en kan ik hem er helemaal in doen. Anders nog een idee om je knieen een beetje op te trekken, dan gaat het ook makkelijker. Sowieso geen fijn gevoel, maarja voor een goed doel...

18. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Jeetje flupske wat ontzettend balen. Wanneer is je NOD?
    Misschien kunnen jullie samen naar de huisarts gaan. Bespreken over hoe jullie voelen en misschien heeft hij nog tips.

Jullie zijn pas bezig met ronde 5 en elke maand is er 15 tot 20 procent kans dat het lukt. Dat is niet groot dus het duurt bij de een altijd langer dan de ander. We gaan samen gewoon weer voor ronde 5!

Xx

19. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Mijn nod is de 25e
    Mijn man gaat zoizo, weet nog niet zeker of ik ook mee naar binnen ga hij praat makkelijker over wat hem dwars zit als ik er niet bij ben.. met mij wil hij er thuis ook niet over praten

Ja ikzelf vind ook dat we nog maar net bezig zijn, maar positief blijven is lastig als manlief zo in zijn dip zit, doet veel met mij ook om hem zo te zien...
    En op een of andere manier lijkt de teleurstelling nu ook groter omdat ik hem dan 'slecht nieuws' moet brengen (als ik ongi word)..

Was vanmorgen eventjes erg verdrietig en word dan ook door zijn gemoedstoestand omlaag getrokken, ik kan me op zo'n moment even leeg huilen en weer verder gaan op de orde van de dag, dat is wel fijn..
    Heb ook iets langer dan normaal zitten mediteren en dat helpt ook goed om (redelijk) ontspannen te blijven 😊

20. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Dank jewel voor je tip!! Dat het gevoelig is licht dan niet aan mij haha
    Zal wel wennen zijn dan??! Dat puntje van die spuit doe t m hem he

Deel Deze Pagina