Hi, ook ik kom uit Overijssel. Nu vanaf november bezig en vorige maand (vorige ronde) een miskraam gehad. Ik zou vanaf gister ongi kunnen worden.... Maar nog helemaal niets, de test van vanochtend was omowit
Hoi meiden wij zijn nu ook een half jaar bezig.. en kom uit een klein dorpje bij zwolle in de buurt! liefs!
Nou iedereen succes en tuurlijk iedereen is welkom ik hoop gauw dat we allemaal gauw op een roze wolk zitten. En jj14 mooi kloten voor je pff hoop gauw weer raak is maa meestal duurt de nod wat langer na een mk , mira33 tuurlijk mag da haha Ik kom trouwens uit hengelo , ik ben mijn baby spul aan het verkopen want je ziet het wel steeds staan en dat wil ik niet ik en me man hebben voorgenomen het te verkopen en als het dan zo ver is gewoon weer lekker alles op nieuw te kopen . Niet meer herinnert worden wat dan zo veel pijn doet . Succes iedereen en mamsiem hoop dat bij jou die rottige onzekere weken gauw voor bij gaan knuf ..
Hier in de klusdagen, maar heb nog geen knal ovutest, binnen nu en 4 dagen verwacht ik wel mijn ei. Nurrie: klus ze! JJ: succes, rot verhaal weer Laat Overijssel maar een heel vruchtbaar jaar tegemoet gaan
Ook uit Overijssel en sinds een paar dagen bezig voor de eerste! Ben erg benieuwd, probeer er niet teveel mee bezig te zijn en gewoon te kijken.
Ik ben al zwanger en kom ook uit overijssel "rijssen" Ik zal duimen dat jullie snel een positieve test hebben!
Geweldig man zoveel mensen uit Overijssel had niet verwacht iedereen super veel succes en hopelijk gauw een roze Overijssel daar gaan we voor iedereen in de klus klus ze en iedereen voor nod we duimen x
Ik kom ook uit overijssel, dichtbij zwolle! (wat veel meiden hier trouwens ) Ik ben zelf al 30 weken zwanger, maar ik zal voor jullie duimen dat jullie ook snel allemaal een mooie knaltest vasthouden! We gaan voor de babyboom 2013 in overijssel
Wat leuk allemaal!!! Even nieuwsgierig zijn jullie bezig met iui of zelfinseminatie??? Ik neem aan dat dat onder klussen verstaan wordt?? Hebben jullie eigen donor?? We hebben nu 3 keer iui gehad zonder resultaat. We stooppen even met dat proces aangezien we in juni gaan trouwen. We gaan nu een half jaartje over op zelfinseminatie met een donor. liefs mira
@Mira.. onder klussen word ook grotendeels "het gezellig maken in bed" verstaan En succes met jullie trouwerij, en alles wat erbij komt kijken!! We zijn dus bezig voor ons eerste kindje.. Hoop dat iedereen hier snel een mooie posi test mag komen showen!!! Liefs
Het wordt hier mooi gezellig zo meiden klus ze data ga ik ook doen de aankomende dagen hihi ,Natasja waar kom je weg dan van oorsprong kom ik ook uit Enschede wijk lindenhof