Hallo, Hierbij een nieuw forum voor beginners! Mijn man en ik hebben besloten ervoor te gaan! Dus 17 februari 2016 nuvaring eruit gehaald en 20 februari 2016 netjes met ongesteldheid begonnen. Alles volgens schema. Maar nu heb ik al sinds een week last van buikpijn(onderin, zoals ook bij menstruatie), een opgezette buik, rugpijn(ook onderin), veel hoofdpijn, snel moe en soms ben ik misselijk en duizelig. Ik denk dat ik nog niet zwanger kán zijn, en testen kan pas paar dagen voor de verwachte menstruatie, en dat is denk ik rond 19 maart 2016. Wat denken jullie hiervan? Wat zijn jullie ervaringen?! Alle reacties en andere ervaringen zijn welkom!!
He Imikke Wat leuk dat jullie ook voor de 1e gaan. Spannend he? Ik herken heel veel in je verhaal. Wij hebben ook half februari besloten voor de 1e te gaan. Heb 13 februari mijn laatste pil geslikt en was 16 februari ongesteld. Nu ook sinds een week vage klachten, pijnlijke tepels, andere afscheiding, enorm droge ogen en moe. Maar goed is gooi het maar op ontpilverschijnselen haha, gelijk de 1e ronde raak zou wel heel bizar zijn! We laten het de komende maanden nog op ons afkomen hebben we afgesproken. Niet te veel mee bezig zijn. Maar merk dat nu de 28 dagen dichterbij komen ik er toch stiekem wel meer mee bezig ben
Hallo imikke spannend hoor vooral dat wachten is erg he. Mijn vriend en ik hebben nov 15 besloten om voor een kindje te gaan 1ste van ons samen hij heeft 2 kids en ik 1 dus is niet helemaal de eerste hoop dat je snel een positest in je handen mag houden
En snel zwanger worden kan wel na stoppen van de pil in dec mijn menstuatie gehad in januari een positest helaas mk in febr. We gaan er nu weer voor dus wordt weer duimen draaien hihi
xxLinn, dan gaat het redelijk gelijk op inderdaad! Wat grappig! Ben benieuwd naar hoeveel dagen jou eerste cyclus heeft. Ik lees vanalles over hoe erg het kan verschillen! Van 24 dagen tot 64..!!! dagen. Ik hoop voor ons gewoon op 28 haha Wondertje2015, toch leuk dat je in onze groep erbij zit! Wat zwangerschapservaring is nooit verkeerd Wij zijn er wel echt mee bezig, maar wachten ook gewoon netjes af tot het zover is. Maar als het meteen zou lukken, dat zou geweldig zijn!! Spannend!
Dank je wel dat ik gezellig mag blijven wij zijn er nu ook wel weer mee bezig ben nog aan het wachten op mijn eerste menstruatie na de mk die moet over 12 dagen komen, vandaag een test gedaan om te kijken of HCG uit mijn lichaam is. Klinkt nu misschien heel raar maar had een mooie negatieve test in mijn handen . Dus kan er nu weer vol tegen aan en hopen dat ik een volgende test positief in mijn handen heb We laten wel de natuur zijn werk doen ga ook niet met ovulatie testen en dat soort dingen bezig zijn, anders wordt het "klussen" zo'n moetje en dat wil ik niet. Verder hoop ik dat iedereen snel een positest mag hebben ga in elk geval voor ons duimen . O en mijn eerste zwangerschap is al wel 16 jaar geleden dus voor mij ook heel veel dingen nieuw
Oke.. Dan was je vast al heel jong moeder van je eerste kind. Ik snap dat het dan weer wennen is allemaal! Ik duim met je mee voor ons, haha. En als iemand iets van nieuws heeft wat je wilt delen: please do!
ja dat klopt ik was 18 jaar toen ik moeder werd ja en omdat ik er nu bewust mee bezig ben (van mijn zoon was ik per ongeluk zwanger en ook al bijna 3 maand toen ik er achter kwam) merk ik eigenlijk hoe spannend het allemaal is. Elke maand hopen dat de menstruatie uitblijft hihi, en als die dan uitblijft de eerste test heb er bij mijn laatste zwangerschap wel 4 gedaan kon het gewoon niet geloven. Toen kwam MvM ook nog een die deden er ook nog 1 nou was echt heel blij. Maar het heeft helaas niet bij ons mogen blijven dat dee heel veel pijn. Maar goed we gaan het nu weer proberen dus komen weer spannende tijden aan Ik duim ook voor ons allemaal en dat we maar niet te lang hoeven te wachten
Ik heb zojuist een test gedaan. Maar deze was negatief. Mogelijk omdat hij tóch te vroeg is uitgevoerd. Als ik over paar dagen nog niet ongesteld ben, opnieuw proberen.... SPANNEND!!!!
Oh spannend! Heb je al opnieuw getest? Of ondertussen ongesteld geworden? Spannend hoor! Ik heb nog niet getest. Gisteravond een lichte rode veeg, dus dacht ongesteld te zijn geworden (wel super netjes gelijk een cyclus van 28 dagen). Maar het zet niet door. Geen rood bloed meer gezien, alleen licht bruine afscheiding. Ik wacht nog even met testen, misschien zet het toch nog door.
Haha, xxLinn, ik heb momenteel het zelfde. Wat afscheiding, en iets wat roze/roods wat er op kan lijken, maar nog geen ongesteldheid. Ik wacht t weekend even af en anders doe ik maandag weer een test....
xxLinn ik verwacht 1 deze dagen ongesteld te worden alleen weet ik het niet zeker voel er nog niks van. Kan na een mk wel 6 week duren dus ik moet afwachten en daar wordt ik echt gek van. Normaal wil ik niet ongi worden maar nu wacht ik er echt op. Hoe is het met jullie verder ???
Nou het is door gebroken gister vandaag echt ff een off day maar goed weer nieuwe ronde en nieuwe kansen nu maar duimen dat we snel een mooie test in handen hebben. Hoe is het nu bij jullie ??
Was ff niet op het forum. Druk met andere dingen. Ik ben gisteren ongesteld geworden dus wij gaan door naar de 3e ronde! Dinsdag een test gedaan omdat ik al een paar dagen enorm misselijk was, maar negatief en gisteren dus ongesteld geworden. Hoe is het bij jullie?
Hoi allemaal, Wat leuk om te lezen dat jullie ook voor een eerste of tweede kindje gaan. Ik ben vanaf aug. 2015 gestopt met de pil Na 14 jaar. Mijn cyclus is nog erg in de wat en onregelmatig. Mijn lichaam heeft me vaak voor de gek gehouden qua symptomen. Focus daar dus niet teveel op. Of probeer het niet te doen .
xxLinn jammer nou zal voor je duimen dat volgende ronde beter is en dat het snel raak mag zijn Vis85 nou ik hoop voor jou dat je cyclus toch snel in een goed ritme mag komen zodat je er meer aan vast kan knopen. Maar indd net wat je zegt dat je lichaam je nog wel eens voor de gek kan houden. Ik zit nu ook even in een spannende tijd mijn lichaam vertoont dezelfde symptomen als mijn laatste zwangerschap. Dus erg spannend maar ik moet nog even wachten met testen. Hoe is het verder met de rest??