Ik heb 1keer een auto verkocht via mp. Duidelijk de gebreken er bij gezet. Via de garage zou ik 300 euro krijgen, via mp 700. De man was heel blij met mijn eerlijkheid. Dat ik niet een auto aanprees dat hij helemaal top was, maar gewoon aangaf wat er mis was.
Ik heb hem zelf vaak via ik wil van mijn auto af verkocht. Vriend heeft mijn laatste 2 zelf verkocht. Ik vind dat zelf echt vreselijk, die mensen aan de deur, gezeur over "mijn" auto, afdingen.. Nah. Heb wel bij 1 gehad dat ze daarna nog contact opnemen dat er van alles mis zou zijn bij verkoop wat echt, echt, echt niet kon. Dat vind ik zo vervelend. Als er echt iets mis is zijn we de beroerdste niet, maar dit was zo'n onzin dat het gewoon niet kon kloppen.
Oh dat is echt vervelend. Met mijn auto kan ook niet echt iets mis zijn. Er staan veel km op. Maar ook niet idioot veel. En is netjes onderhouden. Kia zei de vorige keer nog die moet nog zeker wel 100.000 km mee kunnen. En dat was ook wel mijn plan maar twee auto’s is een beetje overdreven.