wie doet er nog meer mee aan de wedstrijd? vanmorgen kon je weer stemmen maar ik nog steeds niet. het is echt oneerlijk sommige hebben al 29 stemmen en andere kunnen niet stemmen. wie kan er nog meer niet stemmen?
Ik krijg de ene reactie na de andere op mijn hyves dat het niet lukt. Nu zijn er problemen met de code aanvragen. Laat ze er maar mee kappen. Zo is er geen lol meer aan.
Bijna niemand lukt het om te stemmen, maar toch zijn er kindjes met meer dan 40 stemmen....hoe kan dat dan??? Laten ze er inderdaad maar mee kappen want zo krijg niemand een eerlijke kans.
het stemmen lukt hier nu wel, vanmorgen ook niet, dus dat is wel fijn eindelijk een stem voor mijn mannetje, misschien nu nog eens proberen?
Ja ik vind het maar een stom iets. Je weet dat er meer dan 20000 baby's meedoen en dan zo'n slechte site maken. EN iderdaad die foto's die al meer dan 30 stemmen hebben??? Ik kan me niet voorstellen dat dat eerlijk is. Ik heb het een hele dag elk uur geprobeerd en kon uiteindelijk 1 keer stemmen en die mensen hadden op de eerste dag al 30 stemmen, dat kan niet kloppen. En zul je zien dat die wel winnen... Erg oneerlijk.
Ik vind het ook belachelijk! Ik kan ook nog steeds niet stemmen, maak inderdaad een site die je actie aankan. Ik heb een mail naar hun gestuurd dat ik er een beetje sjaggo van word. Stop inderdaad maar met die wedstrijd....
Ik zit hier ook behoorlijk te balen. Ik kan ook nog steeds niet stemmen. Het lukt niet om een stemcode aan te vragen. Ik wilde zo graag gaan stemmen en een heleboel anderen ook voor mijn kereltje. Ik hoop dat het vandaag nog een keer gaat lukken.
Een tip: Zorg dat je de vernieuwde internet explorer hebt of mozilla dan werkt hij af en toe wel... Al gaat het bij mij ook niet helemaal goed! heb nu 3 stemmen terwijl er al veel meer mensen gestemd hebben maar die komen er dan weer niet bij! Heeelll vreemd!
Hier nog 1 die er helemaal witheet van wordt bijna.. nouja het is inderdaad gewoon heeeeel flauw!!! Ik kan ook niet stemmen! Met die stomme code krijg ik alleen maar een error! :x Heb ze ook al een mail gestuurd! En inderdaad,sommige hebben al meer als 40 stemmen! Dat ken toch nie Hoop dat t snel allemaal in orde komt, en dat wij ook nog een kans krijgen! En dat gratis pak pampers.. Waar dan,hoe dan..?? Groetjes! xxx
hier lukt het ook niet... en als ik naar de site van Yestin ga dan staat er continu u heeft al gestemd op deze baby.. mn vriend wou met zijn emailadres ook een stemcode aanvragen, maar dat kan helemaal niet omdat die link er niet komt te staan... Alleen maar u heeft al gestemd op deze baby
Heb je dan geen bonnen ontvangen voor een gratis pak luiers? Ik kon ze uitprinten toen ik mijn zoontje had ingeschreven voor de blijstebaby. Zo, net een boze mail gestuurd naar pampers dat ze die hele actie beter kunnen stoppen.......ben er klaar mee.
ik heb ook en mail gestuurd. ik heb wel een code maar als ik dan stem komt er geen stem bij.!! ben dr ook klaar mee denk dat ik mijn meisje er af haal
Ach mensen het is maar een spelletje! Het is toch niet het einde van de wereld als je kindje niet in de top 25 komt? Ja tuurlijk is het oneerlijk en hadden ze het beter in moeten schatten! Maar goed het is en blijft een spelletje, waar toch degene met het grootste netwerk uiteindelijk wint!