Wikkeldeken Kruidvat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annie24, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Een tijd geleden stonden er in de folder van de Kruidvat wikkeldekens voor 10 euro met gaten voor de maxi cosi. Ik heb toen 2 dekens gekocht en vond het een slim idee om vast een deken in de maxi cosi te leggen zodat we straks de kleine er meteen in kunnen leggen als we het ziekenhuis mogen verlaten na de bevalling.

Alleen........ik vind dat ding voor geen meter zitten in de maxi cosi! Ben al heel de ochtend bezig om op internet foto's te vinden en/of beschrijvingen van hoe de deken in de maxi cosi moet, maar volgens mij ligt dat straks voor geen meter als de baby er in gaat.

Ik weet dat er hier op het forum dames zijn die de wikkeldeken toen ook gekocht hebben, daarom de vraag: hebben jullie misschien een foto van hoe jullie baby met deken in de maxi cosi ligt en/of een hele goede beschrijving hoe ik de deken het beste in de maxi cosi kan gebruiken?

2. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Ik lees even mee want zit met hetzelfde probleem.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik had hetzelfde probleem, en dat ding ligt dus ongebruikt in de kast hier.... Snapte er geen bal van. Heb het toen ook regelmatig hier op het forum gevraagt maar toen is het me nog niet gelukt...

4. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ja, wat heb ik nou aan jullie :p:D

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik heb hem ook (tenminste als we het over dezelfde hebben, bambino) maar tot nu toe zit hij nog goed, baby zit er nog niet in....

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij gebruiken hem hier ook gewoon (met baby). Heb alleen deze foto (in het ziekenhuis) maar dan ligt er een spuugdoekje over. Heb je er wat aan?
    Bekijk bijlage 123480

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik heb ze ook gekocht, mijn eerste ding.

Ik vond dat de gaten ook wat raar zitten en heb besloten dat ik er straks zelf andere gaten in maak en die goed aflok.

Maar ik heb ze in principe niet voor in de maxicosi, ik vind het ook handig om ze daarmee op mijn bed te leggen als ze bij mij liggen.

8. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Juju; dank je voor de foto! Kan je me misschien uitleggen hoe je de deken hebt gedaan onder het spuugdoekje? Zie dat je het ook voor elkaar hebt gekregen zijn armpjes er tussenuit te krijgen?

Pffff wat een gedoe, zo'n deken :p

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Het is echt een raar ding hoor. Ik heb andere wikkeldekens die gewoon voor zich spraken. Maar dit ding.
    Ik snap na de foto nog steeds niet hoe 'ie zit, hahaha.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik ga binnenkort even nieuwe foto's maken haha maar baby ligt nu te slapen en hij heeft al nachtmerries van de flits denk ik dus ga ik hem niet extra mee pesten ;)

11. HOG

HOG Niet meer actief

Hmmm ik heb geen Maxicosi autostoeltje, maar eentje van Cabino. Daar past het gelukkig wel goed op... als je die van Bambino bedoeld tenminste.

Heb net een foto voor je gemaakt.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Aaah, nu snap ik 'm!
    Jammer genoeg is het nu te laat, hahaha.

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ook niet echt prettig zoals je het nu hebt (denk ik hoor) want als je hem dichtdoet (de riempjes) komt de stof dubbel te zitten.....
    Ik zal straks eens mijn denkwijze fotograferen hahahahah.
    wat een gedoe zo'n deken zeg....

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja, volgens mij was dat het probleem waar ik mee zat, inderdaad.
    Als ik het me goed herinner, zitten alle gaten over elkaar heen???

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik ga dalijk een beer ofzo erin doen, even oefenen hahahaha

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik wil die bambino deken ook , willen jullie me ff pb' en als die weer in de reklame is? alvast bedankt!!

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik heb net geprobeerd met een beer erin, maar de beer is te groot.
    het is idd niet echt makkelijk. toch maar eens op zoek naar een kleine pop ofzo om mee te oefenen, kom er nu nog niet echt wijs uit.....

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    hm ik had nog meer foto's maar het loopt vast en kan ze nu niet uploaden.. houden jullie tegoed..

20. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wat zo'n wikkeldeken wel niet teweeg brengt hé, haha :D

Ik duik nu mijn bed in, maar ga morgen eens even jullie reacties doorlezen. :)

Deel Deze Pagina