Hey Meiden, Twilight deel 1 is gesloten, maar omdat binnnekort ECLIPSE uitkomt dacht ik, maak er een deel 2 van Kan niet wachten tot eclipse uitkomt, heb het boek al deels gelezen dus kom maar op met de film.
aaaaaaaaaaaaaaa het duurt nog zo lang pffff .. kan echt niet wachten .... Ik moet ook echt naar de premiere dus ben benieuwd wanneer dat is, meestal is dat eerder dan wanneer de film officieel uit komt ...
Ik heb de 4 boeken gelezen en deel 1 en 2 van de film gezien, nu wachten op de vervolgen!! Vind het echt een super serie.
idd hopelijk is het snel juni, want als ik he boek goed begrijpwant heb hem in hegt engels, moet het gewoon een topfilm worden....zucht......
Whaaaa ben nu in eclipse bezig maar ben vaak te moe om nog te lezen, ben door twiglight en nieuwe maan heen gewalst en zooooooo nieuwsgierig naar eclipse. Kan niet wachtten tot ik wat minder moe ben.
Hier de boeken al in het NL en daarna in het Engels gelezen (kon niet wachten tot Breaking Dawn uitkwam haha) vindt het echte topper! Boeken wel altijd beter dan films, maar wat een goeie casting!!! Hier begint het aftellen al! Film komt uit op 30 juni, 3 dagen na mijn verjaardag joepie, ik weet al wat ik in mijn verjaardagsweekend ga doen hihi "In the eveningsun, I look at my man and think sparkle you fool sparkle!!!" Leuke quote die ik ooit eens gelezen heb haha
Ik heb net boek 4 uitgelezen. Heerlijk weer, ik word altijd compleet verliefd op Edward als ik de serie lees manlief vind het wel grappig hihi.. hij heeft het nog nooit gelezen/gezien maar moet van mij mee naar de film, dus ga binnenkort de eerste films maar eens huren zodat hij weet waar het over gaat.
Idd die van mij ook, hahahah hij vindt de film wel leuk, lekker veel actie zegt hij Maar de boeken "t zal wel liever"d, geef mij de films dan maar" hahahahha op naar 30 juni Gezellig met de man naar de bios
Hier is mannetje ongelooflijk jaloers op Edward haha!!! Toen we New Moon gingen kijken, reed er een limo achter ons en zei ik om te lachen "Dat is Robert Pattinson, die kwam naar de premiere", en toen wilde hij (en mijn schoonbroer) omkeren!! En tijdens de film zei hij hardop bij het eerste beeld van Edward "Daar is die lelijkerd"... Wel heel grappig uiteraard om te zien dat hij jaloers is op een fictief personage haha, dat heeft ie anders nooit!!! Maar hij vroeg toch hoe het verhaal verder ging hoor!
Hahaha hier ook zo'n jaloerse echtgenoot. Of nee, niet jaloers natuurlijk, hij vindt 'het gewoon een sukkel' Tuurlijk schat. Ik vind Robert Pattinson ook niks, Edward Cullen wel.... En elke keer als Robert Pattinson erop is, dan is het direct 'Oh daar heb je die super kneus weer' hahahaha. Ja hoor schatje, doe mij Edward Cullen maar Trailer ziet er goed uit. Vind de wolfpack leuk!
Mijn oog viel iets teveel op deze titel! Wat grappig dat er een topic over geopend is! Ik ben ook echt verslaafd aan de twilight saga, ik heb net deel 4 uit en nu is het klaar... Maar, we hebben nog twee films op ons wachten en joehoe, ik kan niet wachten! Ik heb twee zussen, ook verslaafd en we gaan binnenkort naar de film! Ik ben toch echt stiekem lichtelijk verslaafd aan Jacob hoor Vond het jammer in het laatste boek dat zijn rol niet helemaal uitgediept werd, ik had graag iets meer uitgeschreven gezien dat hij ook de liefde van zijn leven ging ontmoeten. Maar, al met al, ik vond het weer een geweldig boek en ik ga snel de leuke passages nog eens overlezen hihi! Groetjes!