Ik heb inmiddels een makkelijk patroon gevonden: Roospatroon 3019. Alleen is het nergens meer te koop Heb ik weer hoor
Nou, ik heb mijn moeders naaimachine maar weer even meegenomen. Er ligt hier al een hele berg stofjes te wachten. Niet voor iets spetterend bijzonders, maar ik wil al een hele poos van die driehoekjes maken voor om Mischa's nek omdat hij zo kwijlt, zodat zijn shirtjes een beetje droog blijven. Krijg er wel helemaal zin in als ik dit topic zo lees!
Sab.. leuk dat het een clubje is he?! Klaar met je creaties?? MvMischa.. Laat je de resultaten wel even zien??
hihihih ik moest ook even zoeken mamavanmischa leuk je bent ook een januari mama , ik ook rayn is van 24 jan ik heb gisteravond me broek afgekregen en ben nu bezig met een tuniek voor mezelf die gaat ook aardig hoop hem vandaag af te krijgen
Nou ik was het topic ook al aan het zoeken. Gelukkig ben ik al wakker genoeg om even bij de clubs te gaan kijken.. Ik dacht gisteravond nog, is het niet leuk om dit topic bij de clubs te gaan zetten. En blijkbaar kan kwebbeltje gedachten lezen ofzo. Hihi..
Gevonden. Was gelukkig toch een beetje wakker genoeg om hier te kijken. Gisteravond heb ik de stoelkussens voor mijn broer afgemaakt. Vandaag wil ik de bodywarmer voor mijn dochter afmaken. Zal eens aan mijn schoonmoeder vragen of ze er een leuke trui onder breid.
Hee meiden, ik moest jullie even zoeken hoor, maar zie dat we een clubje zijn geworden! Nou gisteren heeft mijn vriend toegezegd dat ik best een naaimachine mag gaan zoeken op het net, ben a.s. dinsdag jarig, dus misschien krijg ik hem wel voor me verjaardag Ik heb ook al op de stoffenkraam wat leuke stofjes gevonden voor een leuk rokje die ik in mijn hoofd heb, dus ik heb er helemaal zin in!
Ik lees ook de hele tijd mee, en ik krijg zo'n zin om ook bezig te gaan. Het enige probleem is dat ik geen kindjes heb om voor bezig te gaan... Ik heb ook nu geen stof in huis en ben te lui om de tafel leeg te ruimen Ik ga toch maar eens proberen iets leuks te verzinnen, misschien wel weer borduren, of knuffeltjes maken voor kinderen van vrienden ofzo...
Romaira.. FOTO!! Wat leuk dat jullie het topic gevonden hebben! Vandaag komen hopenlijk de applicaties binnen die ik heb besteld.. Strax als Esmee op bed ligt hopenlijk nog even een patroon uit stof knippen.. Vanmiddag dus de weekend dienst in.. Dus weinig tijd.
@ Sab ik vind je een hele ster dat je het uit je blote hoofd in elkaar zet zeg. Poeh ik denk dat ik met een tutteldoekje ga beginnen hahahaha. @ mamavanesmee wat een geweldig jurkje zag ik een paar pagina's terug. Super leuk gedaan Tja handige opa en oma heb ik zeker. Opa repareerd en verkoopt naaimachines en oma heeft altijd kleding gemaakt. Ik was net zo gelukkig als de kindertjes van deze crea ouders, een kast vol orginele kleding hahahaha. Goed ik moet mijn moeder haar naaimachine maar pikken denk ik en eens gaan oefenen.
Dank jullie wel voor de complimenjes op het jurkje. Hij is helaas nog een beetje te groot voor Esmee. Heb net een patroon in een maatje kleiner uitgeknipt en in elkaar gespeld.. Misschien dat ik van het weekend dan nog de tijd heb om het in elkaar te naaien! Enn... De applicaties zijn binnen..
IK lees dat veel dames en daar de mama's en oma's van fanatiek waren met de naaimachine... Die van mij niet echt.. Maar oh wat vind ik het stoer om zelf gave kleding te maken.. Had ik vorige week nog niet gedacht hoor!
vind het zo knap dat jullie dat zo even uit de losse pols doen zonde les te nemen. Ff een vraagje aan de handige mama's. Hoeveel meter stof bestellen/halen jullie voor een outfit? Mijn dochter zit nu in maat 62 maar goed dat zal ook geen eeuwen duren. Heb geen idee hoeveel stof ik dan moet bestellen.
tis rustig hier , zijn we allemaal aan het naaien ik heb vanmiddag een begin gemaakt aan een tuinbroekje voor rayn, het broekjes gedeelte is met patroon de rest maak ik er zelf bij benieuwd dus of dat wat gaat worden . Maak hem van ribstof en combi met een streepjes katoen
Ben benieuwd Romania! Ik vind jongens kleding moeilijk om er inspiratie voor te vinden. Jurkjes en rokjes kan je het haast zo gek niet bedenken, maar jongens kleding...
wat leuk allemaal dames! ik wil binnenkort ook iets van een jurkje voor mijn dochter maken. Ik heb al heel wat andere dingen gemaakt, kijk maar eens op * link verwijderd *....helaas is linken naar je eigen webwinkel niet toegestaan