Nou, de eerste drie zijn af. Het is niet veel bijzonders om te laten zien hoor, gewoon een doekje voor het kwijlen. De ene kant is antraciet en de andere kant turquoise fleece. En drukknopen als sluiting. Het zit wel mooi doordat het zo dik is, maar misschien moet ik ook een paar minder warme varianten maken.
Je kunt deze ook kopen, van Skibz, maar die zijn een beetje duur en ik vind de stofjes niet zo leuk, dus heb ze nagemaakt.
Is weer eens wat anders dan roze. Geloof dat ik hier even de enige ben met alleen een jongen, hahaha! Hoewel ik trouwens stiekem nu een beetje op een meisje hoop, want als ik in de winkel als die roze en gebloemde stofjes zie, en al die lekker truttige lintjes word ik helemaal hebberig!
Hai meiden, Ik ben vandaag naar de stofjesmarkt geweest.. Leuke rode tricot en rood met witgestreept gekocht.. Ook 2,5 meter voor een overslagjurkje voor mezelf En allemaal leuke lintjes Kortom ik ga lekker freubelen...
Ik naai niet (nauwelijks eigenlijk; ik kan 't een heel klein beetje, maar niet denderend...) dus ik val nogal uit de toon, maar ik brei een beetje... Ook leuk. Een linkje naar m'n blog, want daar staan twee fotootjes in: Alles doet ‘t weer. Met Geluk!
Oeps, sorry! Als ik alleen even op de foto's af ga zie ik allemaal roze voorbij komen. Maar inderdaad nu je het zegt kwamen er ook vragen voorbij wat je voor leuks voor jongens kunt maken. Volgens mij moeten wij het meer van de leuke patronen hebben. Je zou je zoon ook niet graag met allerlei patroon-stofjes aan willen kleden, hahaha! Heb je al iets gevonden inmiddels? Ik hou het nog even bij praktische dingen voor ik me aan kleren ga wagen.
Ik ga woensdag even naar de stad. Is er ook markt, wie weet wat voor leuke stofjes ik daar nog zie. Denk dat ik ook een slaapzakje ga maken voor mijn zoontje. Een gevoerde voor de wintermaanden denk ik. Mits ik natuurlijk een leuk stofje kan vinden.
jaaaa ik heb al meerdere dingen voor hem gemaakt , oa een slaapzakje en wat truitjes van fleece ( lekker voor het tijgeren wat ie nu de hele dag door wil doen ) en nu vanmiddag heb ik een leuke broek gemaakt voor hem moet nu nog knoopsgaten maken en als ik dat gedaan hem zal ik een foto maken
bij ons op de markt was er maar 1 kraam die gevoerde stoffen voor kinderen verkocht , heb daar wel stof mee genomen voor een slaapzak voor 15 euro per meter hahaha als je goed op de aanbieding let kan je beter een winterslaapzak in de winkel kopen maar ach wij crea's vind het gewoon leuk zelf te maken he . zou je van fleece ook een slaapzak kunnen maken ? en moet je dat dan ook voeren ?
Bodywarmer is af. Helaas, batterijen van fotocamera zijn leeg. Foto krijgen jullie nog te goed. Er is niks op tv , ga nu maar verder met een jurkje uit de Bizzkids.
Sab85: Wow, wat een leuke voetenzakken zeg!!!! Echt origineel en staat ook erg leuk in de duowagen!!! MamavanMischa: Ik heb ook een zoon hoor en een dochter Romaira: Wat een schattig broekje heb je gemaakt, erg leuk!!! All: bedankt voor de sites die jullie hebben doorgegeven, ik ga er zo eens even op neuzen, leukleukleuk!!!
Wat een stoer broekje kwam er voorbij zeg.. joyce.. leuke links he?? Jij zit op les he? Is het leuk?? *** Vanmiddag op de markt even wat fournituren gehaald..De stoffenkraam staat er niet meer.. Alleen gordijnstoffen.. Grrrr.. Ben dus afhankelijk van online shoppen of van een stoffenwinkel in de stadt. Wat een halfuur rijden is!
MamavanEsmee: Ja, ik zit op les sinds 3 weken. En ja, ik vind het echt hartstikke leuk. A.s. dinsdag mag ik weer en dan kruip ik voor het eerst achter de naaimachine Kan niet wachten... Wat balen voor je dat de stoffenkraam er niet meer staat :x
Hahaha, sorry meiden! Het is gewoon dat plaatjes meer indruk achter laten dan tekst en ik zie steeds roze. Romaira, leuk broekje! Is meestal zo he, dat dingen leuker zijn als ze aan zijn, ook bij grote mensen. Ik ben vanmiddag ook maar eens naar het stoffenwinkeltje hier in het dorp geweest en heb even lekker ingeslagen. maar nog steeds niet voor kleertjes, ben nu van plan wat donkerblauwe spuugdoekjes te maken. Die hebben we hier nog steeds nodig en witte doekjes met wortel-vlekken zien er zo vies uit...