zelf kinderkleding maken!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

joyce.. dus dinsdag je voordoop!:D Spannend hoor..

MvMischa.. I.d. laten plaatjes meer indrukken achter. Wat wil jij strax gaan maken voor je ventje dan??

2. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Nou eigenlijk helemaal niet zo veel bijzonders, wat donkere spuugdoekjes... Het was meer dat alle fournituurtjes me zo hebberig maakten! :) En ik heb eindelijk garen gekocht en mijn zwangerschapsbroeken ingekort, ook heel leuk, hahaha! Ik heb trouwens een erg leuk boekje gezien en hoop dat ik dat voor mijn verjaardag krijg. Kleding & knuffels voor de kleintjes. Stond allemaal erg leuk speelgoed in. Als ik die heb (als ik m niet krijg koop ik m zelf :p) denk ik dat ik wel weer even wat te doen heb. :)

Het lijkt me wel erg leuk om wat knuffels en van die blokken te gaan naaien en ik heb al stofjes genoeg verzameld. Ik heb altijd de neiging dingen te kopen waar ik nog geen bestemming voor heb... Ik zag op een amerikaanse blog dat Ikea over een tijdje ERG leuke nieuwe kinderstoffen krijgt trouwens!

Enne, stiekum hoop ik een beetje dat we nu een meisje krijgen, zodat we allemaal nieuwe dekentjes en kleertjes nodig hebben, een er een heel kamertje aangekleed moet worden met leuke roze bloemige dingetjes. Maar dat weten we (hopelijk) pas over twee weken. :)

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @mamavanmischa
    ik zie nu pas dat je ook zwanger bent, wat leuk gefeliciteerd !!!
    snel weer zwanger na mischa :) wel leuk dat er dan niet al te veel leeftijdsverschil in zit !
    ja als je een meisje krijgt kan je mooie doeken enzo maken ja dat zou wel erg leuk zijn , maar ook voor een jongen kan je die doeken wel maken alleen heb je dan iets wat je nu al hebt niet meer nodig :)

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Romaira: Wat een schattig broekje!

Ik heb een wagenspanner gemaakt, wat anders dan kleding, maar dat ga ik binnenkort denk ik proberen:

Verder maak ik ook labeldoekjes, poppendekentjes, hoezen voor voedingskussens en meer. Voor de verkoop dan.

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je valt niet uit toom hoor! Is toch ook zelf kinderkleding maken!
    Maar wat een mooi en leuk jumpertje heb jij gemaakt!
    Breien is misschien ook wel leuk... Hoe lang ben je ermee bezig geweest?

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Mamavanmischa: wat een goede tip zeg, dat boek! Ziet er heel erg leuk uit. Ik hoop dat de Sint zoiets voor mij in petto heeft ;).
    Het enige is wel dat het denk ik meer dingen zijn voor de hele kleintjes, en die van mij wordt alweer 1 in december. Maar goed, het is natuurlijk ook superleuk om persoonlijke kraamcadeautjes te maken. Er komen bij mij in de omgeving alweer drie babies aan, dus altijd genoeg reden om te knutselen.

Die Amy Butler heeft trouwens ook een mooie site, waar ook wat gratis patronen opstaan. Ik wil eigenlijk wel zo'n mooi plaid gaan maken voor op ons bed, maar daarvoor moet ik eerst wel heel veel stofjes verzamelen... (Zie Amy Butler Design)

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
  8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    hallo allemaal,
    sinds gisteren heb ik jullie clubje ontdekt (dit is dan ook mijn 1e bericht binnen het gehele forum) en ik heb dus even meegelezen (en gekeken!) erg leuk hoor :)!
    ik kwam net deze site tegen: patronen om babykleertjes zelf te maken misschien heeft iemand er wat aan? mochten jullie t al kennen, bij deze sorry....!
    groetjes

9. Bekijk bijlage 23612
    Hiervan heb ik de naaipatronen van besteld. Ik ben gek op tuinbroekjes haha.. En ik zie met deze patronen ook wel mogelijkheden. Nu nog op jacht naar stof..

Mij lijkt het leuk, om dat tuinbroekje in een soort van legerstof te doen. Lekker stoer..

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ja hier ook druk op jacht naar stof. Het is vandaag stoffenmarkt in Leiden, maar ik heb geen zin om alleen te gaan en ik krijg niemand zo ver om mee te gaan.

11. Als je dichterbij had gewoond had ik met je meegegaan, maar Leiden is een beetje ver. Dan worden het wel hele dure stofjes!!:p

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Bedankt dames voor de antwoorden dan kan ik nu een beetje gaan shoppen.

Ik las ergens dat volgende week er hier een stoffenmarkt is dus ik heb misschien wel geluk.

Heb ook weer geweldige dingen voorbij zien komen.
    Toppie weer gemaakt dames.

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kimmeding

1november is er bij jullie een stoffenmarkt ja, ik hoorde een meneer op de lapjesmarkt in utrecht dat zeggen..

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    dames hier een foto van mij en me zoontje ,
    de kleding die ik aan heb en het broekje van me zoontje heb ik dus afgelopen week gemaakt :D

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hier kan je me topje iets beter zien :D jammer alleen dat de foto wat wazig is :)

16. juffie2008

Romaira,

Wat ontzettend leuk meid!!! Een hele vlotte outfit ;) Knap gedaan!

17. Leuk Romaira! Dat topje van je is ook leuk!!

18. juffie2008

Na 2 pogingen is het mutsje gelukt haha! De eerste was veels te groot en de tweede pastte een hamster nog niet eens ;)

Hier zie je het mutsje... Ik ga ook nog een kaboutermutsje maken :D

19. juffie2008

Ik merk wel dat ik de werkbeschrijving van de Knippie's niet altijd begrijp.. Hebben meerdere meiden hier last van?

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    klopt meid die werkbeschrijving is niet altijd even duidelijk , schijnt dat veel vrouwen ze niet eens lezen omdat het zo onduidelijk is :)

dank jullie wel voor de complimenten :D

morgenavond ga ik naar me moeder toe en gaan we samen aan me winterjas beginnen , heb mega mooie stof gekocht en voering natuurlijk ! vind het wel eng hoor want het is natuurlijk best wel een mega klus maar ik hoop dat als ik eenmaal een begin heb ik dan wel alleen verder durf hihiihihi

Deel Deze Pagina