I ♥ dit topic! Het heeft me weer geïnspireerd en ik ga morgen een jurkje naaien, samen met mijn moeder even freubelen
leuk detail: Nikki had vandaag jurkje aan die mijn mama ooit nog eens voor mij heeft gemaakt! Erg leuk!!
hihi rems zelfde dus als toen tijdje terug em's in mijn jurkje op de foto ging leuk is dat he...hebbie foto gemaakt?
Ja, idd!! dat idee!! Leuk is dat he?! Vond t zooo schattig! Heb volgens mij alleen geen foto van mzelf in die jurk... das dan weer jammer... Nee, ben vergeten foto te maken! ja.. ik en foto's.... *zucht*
das idd jammer meis....em's en ik hangen allebei onderelkaar in hetzelfde jurkje/zelfde positie bij mijn ouders aan de muur....erg leuk idd
Aaah!! das leuk!!! wat ik me nu eigenlijk altijd al afvraag: hoe spreek jij emily uit?? (ja, kom ik nu pas mee aanzetten haha)
uuhh huh?? wij spreken het uit als emely maar kan je die naam op meerdere manieren uitspreken dan?...emIly dat klinkt zo raar,,dat klink meer als uumm ily of je iets wil vragen aan ily hihi..
Remmar.. waar heb jij je stofjes besteld en wat voor stofjes?Wat ga je maken?? En we zijn nu wel erg nieuwschierig naar het overtrekje hoor! Vanmiddag met de restjes stof die ik nog overhad een jurkje in elkaar gespeld.. Erg druk maar wel leuk.. Als ik zin heb ga ik vanavond nog even achter de naaimachine.. Ik vergeet steeds om patroon papier te kopen of kun je het ook op ander papier overtrekken..
wat is iedereen weer crea zeg! superleuk die ketting voor de echo foto's , heel leuk bedacht! en heel stoer dat bontje , mamavanesmee! ze kijkt er ook zo heerlijk trots bij! ik zag ook hele leuke jurkjes voorbij komen(ben even kwijt van wie), superleuk dat wijde modelletje! ik wil nog wel naaien maar..ik denk dat het eerst tijd wordt voor een nieuwe kledingkast
Tssss... die sab Je had toch pas de boel weer uitgemest? Ooit ooit ooit ben ik er aan toe om hier ook te showen hoor...
Haha.. sab.. een nieuwe kast aanschaffen.. *** Vanavond lekker achter de naaimachine gezeten, ding vloog bijna door de tuindeuren naarbuiten.. Het wou niet doen wat ik wou.. Jurkje onder in de hobbydoos gedonderd.. Zwart en zwarte polkadot stof besteld voor een jurkje voor de kerstdagen, daarbij heb ik een zwarte glitter bolero besteld.. Dus chique is ons meisje wel! Verder nog 2 vrolijke stoffen besteld..
Dankje! Ook leuk hoe jij je kroost helemaal in de sinterklaasstemming hebt trouwens, haha. Ik heb gisteren een paar leuke boekjes besteld met allemaal patroontjes ook voor babyspulletjes (meer voor cadeautjes of een tweede dan voor mijn zoontje, maar wel leuk) en ook drie boekjes met patronen voor mezelf: tassen, schorten, zakken, en van alles en nog wat. Deze zijn het: Bend-the-rules Sewing: The Essential Guide to a Whole New Way to Sew (Paperback) By (author) Amy Karol ISBN 13: 9780307347213 at The Book Depository Lotta Jansdotter's Simple Sewing: Patterns And How-to for 24 Fresh And Easy Projects (Hardback) By (author) Lotta Jansdotter, By (photographer) Meiko Arquillos ISBN 13: 9780811852579 at The Book Depository Sew What! Bags: 18 Pattern-Free Projects You Can Customize to Fit Your Needs (Hardback) By (author) Lexie Barnes ISBN 13: 9781603420921 at The Book Depository Lotta Jansdotter's Simple Sewing for Baby: 24 Easy Projects for Newborns to Toddlers (Hardback) By (author) Lotta Jansdotter ISBN 13: 9780811865487 at The Book Depository In dat laatste boek - het babyboek dus - staan ook weer een paar leuke knuffels en bijvoorbeeld ook uitleg voor het maken van stoffen letters. En dat is natuurlijk ook een heel leuk kraamcadeautje! Ik kan niet wachten tot ik ze heb... Je hebt trouwens nog veel meer boeken in die categorie, ook Little Stitches for Little Ones van Amy Butler is erg leuk, maar de patronen leken me weer een stuk moeilijker en ook wat meer voor echt kleine babies. (Terwijl je die stoffen letters ook voor een peuter kan maken.) Oja, deze wilde ik ook heel graag hebben: Books maar die verkochten ze niet op bookdepository.co.uk.
Ik lees ook al een tijdje mee en bij mij begint het ook aardig te kriebelen. En echt ... wat een onwijs leuke dingen ben ik tegengekomen! Nu wil ik graag een voetenzak gaan maken voor in de wagen. Ons dochtertje draagt een spreidbroek en past niet in een gewone voetenzak dus wil ik een extra brede maken aan de onderkant. @Sab85; Jij hebt echt gave voetenzakken gemaakt! Wat heb jij als voering/vulling gebruikt?
Toys, welkom! Linda.. Wat een leuke boekje zeg! Wel leuk om zelf tassen te maken.. De stof is vandaag verstuurd! Joeppie..