@ pix: whaha.. dan zou ik niet op internet gaan kijken voor stoffen! Dan zie je veeeeelste veel leuks haha.. Jurkje is prima te doen! Ben benieuwd.. @ jolan: geen les gehad. Mn mams wel en die heeft t mij weer geleerd.. En voor de rest doek maar wat (tis meestal beetje logische nadenken met creatief inzicht hihi..) @ mamavEsmee: Ik vind m best leuk geworden hoor!! Is ie van fleece?! of lijkt dat zo?! Kol is ook leuk erop! (en idd, met romper lijkt anders ook zo stom.. :S ) Markt in Rijssen is niet zo mega veel meer he?! tenminste, niet zo als eerder! Vind ik.... Online is er veeeeel meer haha..
is goed! kleine meid is 6 maanden vandaag ze doet het goed, en is oh zo lief en op te vreten ook goed mett Lieke? en met jou?
geef mij wat links joh ?? !! ik ga wel eerst kijken bij de markt wat ik kan vinden. maar idd.. mooi stofjes online.. zoals die die sab gebruikt.. ben echt jaloers.. mooi mooi en nog eens mooi!!!
Oh gefeliciteerd met haar halve verjaardag Hier ook alles super! Lieke doet het goed en met mij gaat het ook prima!
hahaha.... oh, sorry! lach je niet uit hoor!! Moet er alleen om lachen dat t zo lekker gaat met naailessen zoeken.. en dat op een zwangerschapspagina..
Remmar.. ja, aan de boomcate! En in Wierden moet ook een goede zitten.. heeft een collega van mij les.
mamavanesmee wat leuk geworden de trui! was dat lastig, de mouwen, of viel het mee? Remmar ben benieuwd naar je volgende jurkje pixie haiii ja dat is idd de beco stof, ik heb er ook een buidesling van dus nu matchen we helemaal smocken, ja hoe leg je dat uit..je rimpelt eigenlijk de stof, het jurkje heeft dus bovenaan net zoveel stof als onderaan , maar het bovenste is gesmockt, samengestrokken zegmaar. je kunt het met de hand doen maar ik doe het op het machine , met elastisch garen. ik kan de stof dus helemaal uitrekken, tot zo breed als de onderkant van de jurk zegmaar zal zo wel een detailfoto spammen. het jurkje paste perfect dus hou je vast voor een heleboel spam
gaaaaf sab! Ik heb naailes gehad van mijn moeder. Dus extra makkelijk. Naaimachinewinkels organiseren het ook wel eens. Jolan hou anders de aldi en kruidvat in de gaten. Die hebben wel eens goedkope aanbiedingen. En anders marktplaats?