zelf kinderkleding maken!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oow Sab die is gaaf zeg!

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nog maar 1 om het af te leren dan he:D

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dank je natasja :)

ze voelde zich ook echt een prinses :D

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sab... wow wat gaaf zeg!! Je kunt ook zien dat ze het erg mooi vind!:D De mouwen is even goed kijken.. Het zelfde als met een broek, het lijkt heel lastig maar is erg goed te doen hoor!;)

6. Sab, mooi zeg!!

Mijn moeder gaat me donderdag verder helpen met het broekje van Wayne.
    Het wil momenteel niet erg lukken. Voel me niet zo lekker zeg maar, door de antibiotica die ik vrijdag heb gehad.

7. MamavEsmee

Ingrid.. beterschap en lief van mams dat ze je wil helpen!

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    debby wat leuk zeg naailes van je moeder :)

ik heb nooit naailes gehad, heb het mezelf geleerd ;)

mamavanesmee ik wil binnenkort ook eens iets met lange mouwen gaan maken, maar ik heb er nog niet echt geschikte stof voor.
    prima excuus om tricot te shoppen lijkt mij :D

Ing idd lief van je moeder dat ze je gaat helpen. werkt de antibiotica al een beetje?

9. MamavEsmee

Vind het knap van je dat je het allemaal jezelf aanleerd.. Voor een shirtje met lange mouwen zou ik wel een patroon gebruiken..;)

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ben eigenwijs en probeer het toch zelf :p ik ben echt geen patronenmens :D kijken wat ik ervan maak hihi
    maar eerst op stoffenjacht dan he ;)

11. MamavEsmee

Haha.. had ik wel verwacht..;)

12. @ Sab, ja de antibiotica lijkt wel te helpen. De bult op mijn kaak is wel weg. En heb geen pijn meer.

Ik werk net andersom. Wel een patroon, en dan in mijn hoofd al hebben wat voor stof ik ervoor wil. Das wel lastig als je de stof dan net niet kunt vinden.. hihi.

13. MamavEsmee

We stonden bijna op de laatste pagina dus even uppen!:D

Vanavond voetbal op tv.. Dus deze dame gaat achter de naaimachine.. moet nog een aantal jurkjes verstellen. Ook ga ik nog wat een jurkje en een rokje een sierbandje aan de onderkant aanzetten..

Hoef me dus niet te vervelen!;)

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Sab wat een onwijs mooi jurjkje!!!!

iemand een idee waar je in den Haag leuke naailesen kunt volgen? En kunnen jullie me vertellen hoe zo'n naailes eigenlijk in z'n werk gaat? Ik bedoel neem je zelf stof mee of is dat daar te krijgen? groetjes, Sas

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jippie :D ik heb een naaicursus gevonden!!!! Nu nog even de naaimachine van mn moeder halen en dan ga ik ook beginnen!

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ Sab: erg leuk geworden 't jurkje! En vind dat je zo'n leuk meisie hebt! :)

@ mamavEsmee: oeh, voetbal! Kun je zelf lekker achter de naaimachine.. hoef je tenminste niet naar die voetbal te kijken... ;)

@ jolan: jeuj!!! :D

@ sas: geen idee... :( haha..

@ all: gewerkt vandaag! Dus geen tijd om te naaien.. misschien overmorgen weer... :)

17. MamavEsmee

De jurkjes zijn "kant" en klaar!:D Oh, wat gevat!8)

Zal morgen even fotootjes plaatsen.. Nu geen zin meer in!

18. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Oh, ik had allemaal leuke vintage stofjes besteld op internet en die zijn vandaag binnengekomen. Je weet toch nooit wat je ervan moet verwachten, dus ik verwachtte er maar niets van, maar het was superveel (de advertentie was gewoon 'allemaal vintage lappen - van alles en nog wat), echt een stuk of 20 lappen en lapjes in allemaal verschillende kleuren. Als ik straks mijn boekjes binnenheb met patronen kan ik daar superleuke dingen mee doen! Ik heb er zoveel zin in!

19. MamavEsmee

Klinkt erg leuk, wat ga je maken??

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dank je sas en remmar :)

mamavanesmee hihi lang leve de voetbal ;)
    ben benieuwd naar je spam! die afwerking gaat meestal ook wel wat tijd in zitten, of viel het mee?

Lindangel leuk zeg, vintage stofjes! ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken :)

Remmar: alweer nieuwe plannen?

all: vanavond weer 2 jurkjes gemaakt , of eigenlijk 1,5 hihi ik zal wel effe spammen :D

van links naar rechts::D jurkje voor mijn grootste meisje, jurkje voor haar kleinste meisje:p en jurkje voor mijn kleinste meisje :)

Deel Deze Pagina