@sab85: ziet er geweldig uit zo zeg! Vooral de pop lijkt me aardig opgeknapt door die jurk! Wat ik ga maken (van die vintage stofjes) weet ik nog niet zo goed. Ik zat te denken aan een tas voor mezelf, en een voor mijn zusje. En ook iets van speelgoed voor mijn zoontje. Het hangt er een beetje van af wat er in de boekjes staat die ik gekocht heb. Qua kleding voor mijn zoontje: misschien dat ik een applicatie maak voor op een t-shirt van hem ofzo.
Sab.. wat stoer zeg! Wat zal je meisje blij zijn met zo'n mooie pop! Linda.. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt..! *** Het "kerst" jurkje vanmorgen gepast en het zit perfect. Zwarte glitter bolero er op en een zwarte legging.. Ze heeft het nog aan.. Wou het niet meer uittrekken dus een foto met model voor jullie.. Zal het spammen als Esmee op bed ligt.!
@ sab: oh, geweldig!! haha.. die pop heeft dezelfde jurk! whahaa.... @ MamavEsmee: komt eens ff door met die foto! @ Linda: me = ook benieuwd!! Wel foto's plaatsen he?!? @ mezelf: zoo.. 'eindelijk' dagje vrij! Dus misschien jurkje vandaag dan toch af?!
Wat een ontzettend leuke dingen heb ik weer voorbij zien komen zeg! Ik wacht nog op de goedheiligman tot hij iets in mijn schoen dropt, maar misschien moet ik maar een schoen met maat 50 neerzetten Of zal die in de zak zitten?
Aaaah!! Leuk zeg!! Staat haar mooi! Daar kan ze de kerst wel mooi mee doorkomen! Ik Esmee naar de kapper geweest?? Of lijkt dat zo?? ik werk alleen doordeweeks, luxe he?!
Ze heeft een staartje in! 8) En op het jurkje draagt ze een zwarte/glitter bolero.. Alleen die komt op de foto niet zo mooi uit!
lindangel ja de pop was eerst echt verschrikkelijk haha met vetrollen en al zo lijkt het tenminste nog wat tasjes maken lijkt me ook erg leuk! Remmar, en is het gelukt met het jurkje?? mamavanesmee wat staat het esmee weer lief! het staartje is ook heel schattig! ik zal even de 3 jurkjes in actie spammen
@ mamavEsmee: wat leuk zeg, haar staartje!! schattig!! mooie meid! @ sab: haha.. ik dacht dat t popje veel groter was! hahaha.. geweldig, wat een mini ding Hoe oud zijn je dochtertjes?? geloof dat je jongste dochtertje ongeveer even oud is als Nikki.... stel mooie meiden! @ jurkje: nee nog niet af.. vandaag druk druk druk geweest, met niets doen! haha... morgen misschien... Leuke foto's weer! Vind t altijd zo leuk om van iedereen die foto's te zien!
Ja, afgelopen nachten heeft nikki heel slecht geslapen, dus dagje niets doen was wel even aan mij besteed! hihi....
Dank je Remmar Mijn meiden zijn 19 en 6 maanden, Jenna en jou Nikki schelen idd niet veel, Jenna is van 21 mei ik heb ook wel eens zo'n dagje , dat ik me er even niet toe kan zetten maar ik haal het dan weer dubbel en dwars in meestal ik vind het ook erg leuk om al die creaties van iedereen te zien! hihi sas misschien inspireren je wel om ook zelf aan jurkjes te beginnen mamavanesmee, heb je al een nieuw project?