zelf kinderkleding maken!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    de naaimachine van de lidl is binnen :D mooi ding

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wanneer ga je het uitproberen?
    ben benieuwd. ik vind jammer dat ze de grote(re) dingen bij onze lidl niet verkopen..

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    pixie, ik dacht dat ze bij elke lidl de aanbiedingen verkochten, maar dat het aantal verschilt per filiaal. Wij hebben ook een heeeel klein filiaal, maar de aanbiedingen zijn wel altijd aanwezig. Soms maar 1... dus meot je er snel bij zijn.

Ik ga binnekort beginnen met de cursus, krijg de naaimachine voor de kerst (alleen dat vieren we hier eerder.... raar verhaal.... mn zus zit in oostenrijk met de kerst, dus doen we altijd cadeautjes tussen sint en kerst haha)
    Moet dus nog even wachten tot ik kan beginnen.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik ga zelf een leuk slaapzakje maken, heb van de week stofjes binnengekregen en heb er zin in!! zal wel showen als ie af is!

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meiden,
    Lieke doet trouwens mee met baby vd maand verkiezing, dus als je nog niet gestemd hebt...... ;)

6. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Heb weer erg leuke creaties voorbij zien komen.

Voor mijn dochter heb ik een rokje van Noppies met schuifknoop. Nu is die knoop stuk gegaan en heb ik van Noppies een zakje gekregen met een nieuwe knoop.
    Nu heb ik echt geen idee hoe ik die op het rokje moet maken?! Weet iemand van jullie dit misschien? Kan op internet niets vinden.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

ik ben ook weer begonnen. Ik heb wat stofjes gehaald en een patroontje. Ik moest hem wel wat kleiner maken en ik vond hem zoals ik was niet zo heel leuk dus nu heb ik er 3 variaties op gemaakt die ik ga maken.
    Ik heb wat bizz kids stoffen gehaald en een stof bij de room seven outlet. Ook heel leuk.
    Ik ga morgen maar eens aan de slag.

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    wat is het hier stil! heeft iedereen, net als ik, een naaidipje ;)

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Jippie, ik heb van sinterklaas naaipatronen gehad, en wat stofjes, dus ik ga over een week of twee, in mn vakantie, maar eens iets echts proberen te maken :D Zal dan wel ff spammen

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meiden, ik wil knisperdoekjes gaan maken. Jullie enig idee wat voor vulling je daarvoor nodig hebt?
    En hoe krijg je hem uiteindelijk helemaal gesloten? Ik weet dat je hem binnenstebuiten moet naaien, klein stukje open houden, goed moet draaien, maar dan zit je nog met een kleine opening.
    Hoe krijg je die dan dicht?

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Jolan, je kunt van die plastic tasjes van de markt gebruiken als vulling(die kraken lekker), wel even wat gaatjes in maken ;)

het laatste kleine stukje doe je met de hand , of met de machine gewoon op het randje(buitenkant dus) stikken zegmaar :)

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jolan.. een labeltje opnaaien?

Remmar.. hier ook een naaidipje.. Heb voldoende stof en patronen maar even geen inspiratie!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb een poppenwiegje gemaakt van tafelzeil voor mijn meisje, ze is er superblij mee! was ook erg leuk om te maken :D

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bedankt sab!
    mooie banner trouwens!

15. Jaja.. Tis zover....

Het tuinbroekje + truitje voor Wayne zijn af!! Helemaal af..
    Knopen en gespen erop, applicatie erop..

Volgende week krijgt hij het aan. Als we weer gaan zwemmen. Jaja mama wil natuurlijk wel ff pronken met haar eerste eigen naaiprojectje. En al zeg ik het zelf, hij is best goed gelukt..

Bekijk bijlage 35181

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    leuk geworden ing! heb je nu de smaak te pakken? al een volgend project?

ik heb me weer flink uitgeleefd ondertussen:D de reiswieg, 2 engelen pakjes (voor de kerstkaart) en gisteravond weer een puntmuts jurkje van tricot, spam is onderweg:D

de poppenreiswieg:

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    met matrasje dekentje en kussen

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434