De Stoffenkraam | stof, stoffen, modestof, modestoffen, katoen, ongebleekt, ongebleekte, feeststoffen, feeststof, zelfmaak, tule, voering, decoratiestoffen, decoratiestof, fleece, linnen, gordijnstof www.dekkersstoffen.nl www.stoffenland.nl
Oh Sab ik vind het allemaal even geweldig! Hier gisteren niet aan naaien toe gekomen Pixie, wat een leuk kerstkado! 8)
Sab ik heb nog een vraagje. Die stippeltjesrand om die slab. Heb jij daar zo'n sleufje voor, koop je die rand zo in de winkel of knip jij dat gewoon van je stof? Jolan, ik moet ook op zoek naar een naaicursus! Wat leuk dat je dinsdag kunt beginnen!
ja ik heb echt zin om te beginnen moet alleen nog een stofje kopen voor een rokje. Iemand een suggestie voor een stof? Vind het zo moeilijk.....
hangt helemaal af van wat je zelf persoonlijk mooi vind.. bloemetjes, ruiten, effen, druk, vel, pastel, donker, grijs /natuurlijke tinten..
hoi dames ik meld me hier ook even aan! zit zelf ook regelmatig achter de naaimachine! Colba Design - Hyves.nl
hoi dames, kom me ook even melden hier. maak graag zelf kleding. heb ooit voor mezelf een winterjas ontworpen en ben nu bezig met een lente/zomerjas. was daarmee al begonnen voor mijn zwangerschap maar tegen de tijd dat het lente was was me buik al zo dik dat ik hem niet meer aankom. moet nog elke naden en dan is hij af. dus dat nog wel even doen voor aankomde lente. veder maak ik vaak kleding voor Larp (live action roll play). en maak ik quilts met de hand. vind het erg lastig om leuke patronen te vinden voor jongens. echt voor meiden is er genoeg maar jongens. wil nu met aplicaties gaan werken. zag een paar pagina's terug hier ook iets over. ik ga het proberen met textiel verf. heb een site gevonden waar uitleg erover opstond. zal hem eens opzoeken en hier posten. hoop een hoop instriatie bij jullie op te doen. gr. laurette
ik wil jullie alvast een leuke web-shop linken. Welkom bij De Knopenshop | De Knopenshop - Fournituren & Stoffen veel kijk en koop plezier
Ik had een tijdje terug verteld dat ik me er binnenkort ook aan ga wagen. Ik heb bij die link wat pixie gaf (stoffenkraam ofzoiets?) wat stof besteld Ik ga eens knoeien aan een tas. (om te oefenen) Ik heb mijn moeders naaimachine mogen lenen. Wish me luck @pixie, hoe lang duurde het bij jou voordat die stof binnenkwam?
ik heb in juni van me moeder zo lief een naaimachine gekregen omdat de oude van haar gewoon echt op was. zo lief van dr