Sab! Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag? Mex. tafelzeil, maar heb je dat er op geplakt? En de randen? Echt superleuk hoor!
Het zijn kniekousen van de zeeman, voet eraf knippen en daar het boordje van maken, eraan naaien en klaar haha. Heel simpel dus .
Ik had nog een boxkleed van Tiamo liggen van zoonlief maar die was echt niet mooi meer, helemaal pluizig. Ik heb eigenlijk gewoon een hoes gemaakt en die eromheen gedaan en vast genaaid. Op het plaatje van de achterkant zie je het ook wat doorschijnen, maar in het echt zie je dat gelukkig niet .
Ik heb weer hele leuke dingen gezien dames. Ik ben ook al aan het ploeteren geweest maar ik ga elke keer scheef als ik op de helft ben dus dan wordt het een raar zooitje. Ben blij dat ik op een oud dekbedovertrek ben begonnen en niet op mijn dure stof hahaha. Zal eens kijken of ik morgen weer wat kan oefenen. naaicursus wel naar gekeken maar weer lekker niet handig als je alleen thuis bent.
Vanavond om half 7 achter de naaimachine gekropen en mezelf er net achter vandaag getroken.. De binnen en buiten jas zit in elkaar.. Alleen de mouwen moeten nog in elkaar.. en ik moet opzoek naar een passende rits..2 mooie knopen. De rest van de fournituren heb ik al.. En hij wordt GAAF!!!
@Kim... hihi, misschien kunnen we samen gaan Maar ik ken dat, mijn man is altijd weg savonds, dus een cursus wordt niets. @mamavanesmee.. ik ben echt heel benieuwd! Ik heb vandaag even snel tussen de bedrijven door een tasje voor Sasha in elkaar gefreubeld. Ze ging steeds aan de haal met die van mij . Zal binnenkort even een foto plaatsen van beide.
Wendy.. ben benieuwd naar het tasje voor je meisje.. Kimmeding.. stug blijven oefenen.. je krijgt vanzelf een vaste hand.. *** Zojuist even een rits, knopen, koord en koortstoppers en kraaltjes besteld voor het jasje.. Wachten tot dat binnen is en dan kan ik het jasje verder gaan afwerken.. Leuke site trouwens! Welkom bij De Knopenshop | De Knopenshop - Fournituren & Stoffen
@ mamavesmee: ja helemaal geweldig he die site. daar wordt je gewoon hebberig van hier nog niet klaar met het tuinpakje. even een paar drukke dagen achter de rug. ga vanavond weer veder.
Net dit ontzettend leuke boek besteld! Heb al wel heeeeel veel patronen van hun, maar altijd leuk!! Sewing Clothes Kids Love: Sewing Patterns and Instructions for Boys and Girls Outfits: Amazon.de: Nancy Langdon, Sabine Pollehn: Englische Bücher
Dat is inderdaad een leuke site zeg! Ik heb hem meteen bij favorieten opgeslagen. Ik zag trouwens hier ergens een jurkje staan met zo'n oudhollands printje. Weet iemand waar je die kan krijgen?
Ik heb het gevonden. Dat stond bij delftsblauw natuurlijk, helemaal overheen gelezen. Thnx. Ik vond dat zo'n leuk printje.
Oke.. even een tussendoor foto'tje van het jasje! De zakken moet ik nog maken en er opzetten en dan natuurlijk een rits, applicaties en verdere versierseltjes..