Wat een leuke jurkjes zeg! En leuk broekje pixie! Inderdaad een knappe meid! Ik zal binnenkort eens even wat downloaden van mij. Ik heb een rokje gemaakt en een blouse-achtig truitje. En een olifantenknuffel, hihi. Ik had voor mn verjaardag een stukje stof gekregen, met delfsblauwe print. Ik moet binnenkort even wat stofjes kopen, maar eerst even wachten op mn salaris hihi.
Bekijk bijlage 50812 Dit is wat ik een tijdje geleden had gemaakt. Nu wat duidelijker. Een rokje en bolero'tje voor Sasha en een rokje voor mezelf.Ik had deze stof gebruikt voor een tas en ik had nog over hihi
hey wat leuk wendy. de rokje en bolero had ik al gezien.. uuhm op d&v soms? ik cind de olifant zo lief zelf bedacht of wel patroon gebruikt?
d&v? Die olifant zelf bedacht. Ik gister dat ding bijna in elkaar, komt mijn man thuis, zegtie leuk zeg, maar waar zijn de oren, haha. Ik blij dat ik hem nog niet dichthad. Anders was het een oorloze olifant. Hij heeft trouwens de oren bedacht, haha. Stoere vent als het is.
Leuke dingen zeg!! Dat olifantje lijkt bijna wel een Melly&Me en dat zijn dure patronen! ( Melly & Me ) In ieder geval, ik heb gister alvast stof besteld en een rokje overgetrokken op patroonpapier. Nu wacht ik met smart op de stof zodat ik beginnen kan. HEb al breed elastiek in huis voor rokjes en heb dr zin in hihi Ik was nog bezig een stuk schuim te bekleden zodat het als matrasje kan fungeren in een Ikeabedje dat ik ooit eens op een rommelmarkt gekocht heb. Daar wil ik ook nog een dekbedje enzo bij naaien. zal tzt wel ff foto's maken
Trouwens weet een van jullie of de bizzkidspatronen qua maat groot uitvallen als je de exacte maten aanhoudt?
oh wat zijn jullie allemaal weer leuk bezig!! wendyp jij hebt de smaak ook goed te pakken he mamavanesmee nog nieuwe projectjes? iedereen druk aan het naaien? ik heb ook weer van alles gemaakt, van de week een carnavals pakje voor Daimy, de blije aardbei
Ik blijf 't echt een geweldig pakje vinden Sab!! En dat koppie van Daimy erbij doet 't 'm hoor! Ik ga straks, als we terug zijn van de carnavalsborrel eventjes een foto maken van Milan in z'n door-mij-gemaakte-bumbajurk!
thanks linda! En superleuk Bumba, Jenna word ook Bumba zondag! dus die spam volgt ook nog Ben benieuwd naar Bumba Milan