wat superleuk Wendy! dat jurkje stond ook nog op mijn 'to do list' om te maken! hij is mooi gelukt zeg! wat voor band heb je gebruikt? dan hebben we samen met koeky straks al k3 compleet jeetje pix ik had ff gemist dat je meisje zo ziek was! ze was wel flink afgevallen zeg, wat naar! gelukkig dat het weer beter gaat nu! ik zal zo ook weer eens wat spammen dan maar
je lig de karbon papier met de gekleurde kant op het kant van de stof waar je de markeringen wil overbrengen.. je rol de radeerwiel over de markeringen op de patroon... en voila... je hebt een lijntje van puntjes
ja sab. was ook erg naar. ze hield niks binnen voor een week.. we hebben nog even een kleine nasleep daarvan... ze sliep veel en at niks en dronk niks (behalve ORS/sap-raar wijffie luste dat wel) en nu slaapt ze weinig en haalt ze in met eten en drinken.. behalwe sap haha haar maagje is wel wat kleiner ...moeten weer gaan opbouwen met vast voedsel.
ja lijkt me heel eng en naar om te zien bij je meisje gelukkig eet ze nu weer goed, kan ze lekker aansterken! Onze meisjes schelen maar een paar dagen he trouwens?
Jemig, ben hier ook tijdje niet geweest zeg... moet zeggen dak ook vrij weinig gemaakt heb de laatste tijd! haha.. Nouja, slabben met mouwen! Ideaal.. uitvinding van de eeuw (tenminste, met zo'n smeerkont als Nikki.. hihi..) Zie wel weer echt super leuke dingen voorbij komen!!! En jemig sab, jij bent toch wel echt een... ja, hoe gaat ik dit netjes zeggen.. naaikoningin! hihi... @ pix: ffies hier: balen van die grammen... maar je weet t he, komt goed!!!! echt waar!!! Knuff!! Liefs!
thanks remmar! haha die slabben zijn idd ideaal he verder geen naai plannen nog? de rest van de fotos wil hij niet uploaden omdat ze te groot zijn, maar op mijn blog staat dus de rest www.sabscreaties.blogspot.com ik ga nu beginnen aan een jurk voor Jenna en wie weet is daarna de k3 jurk aan de beurt
Aha! hmmmm das ook wel wat. Ik zit elke maandag avond op naailes (lees theekransje ) maar wij slaan dus alles door Ik heb er zo'n hekel aan, doorslaan dan. Net als rimpelen geen hobby is. Maar ik heb wel een petti-skirt gemaakt zaten flink meters in maar hij is super gelukt Maar een raderwieltje is dus wel een idee
Goh Sab wat ben jij geweldig creatief zeg. Waar haal je de tijd vandaan! Ene die labels, heb je die zelf geprint? Ik wil m'n labels gaan bestellen. Maar m'n logo is nog steeds niet helemaal af.
@sab85: de naaikoningin! Mooie dingen zeg, en leuk blog ook trouwens. Het lijkt mij misschien ook nog wel eens leuk om een blog te beginnen, maar eerst maar eens oefenen. Ik heb van de week eindelijk mijn idee uitgevoerd om simpele t-shirts op te leuken voor mijn zoontje. Ik heb een gestempeld met een robot:
Ik ben er best trots op... Zie je wel dat je voor een jongen best leuke dingen kan maken? Oh, en ik heb ook nog een leuke blog gevonden waarop ze de hele maand zelfmaakideeen voor jongens plaatsen: MADE Ik wilde er eigenlijk nog meer maken, maar mijn vriend werd ineens jaloers. Die wilde ook stempelen (ja, je gelooft het niet), dus ik zei dat hij dan maar iets moest verzinnen en dan zou ik het wel maken. Helaas begrijpt meneer niet dat je met stempelen niet superingewikkelde dunne streepjes kan maken, of dingen met dimensie. Hij heeft de hele avond zitten tekenen, maar had niks waar we iets mee konden. Uiteindelijk heb ik dus maar twee shirts, maar ik heb nog drie lege liggen waar ik nog iets mee wil doen. Oja, mijn eerste stofjes uit Japan zijn binnengekomen! Ze zijn zo mooi dat ik er bijna niet in durf te knippen...