Dank voor de tips dames. En idd dat soort bandjes bedoel ik, bias, satijn en noem maar op. Linda ik was nog vergeten op je te reageren, maar wat mooi gemaakt joh! Ziet er echt supernetjes uit.
Nou ik heb een oplossing voor mn bandjes hoor, heb een vleeswarentrio gekocht bij de Aldi vanmiddag. Zijn 3 bakjes op elkaar en de onderste is mooi ruim voor de bandjes en die daarboven zijn meer geschikt voor wat knoopjes ed
ik heb al een aantal een mail gestuurt wie o wie wil wat voor mijn dochtertje maken voor de zomer. ze zit nu in 68.(nog maar net). Of wie heeft wat zelf gemaakt en het is te klein. willen jullie mij een pb sturen Groetjes en heel erg bedankt
hoi hoi meiden. Ik hoop vanavond toch echt het minirokje af te krijgen zodat ik weer met wat anders kan beginnen
Hoi meiden, Als jullie het goed vinden kom ik hier ook mee kletsen! Ben sinds een paar weken ook zelf aan het kleertjes maken geslagen. Heb tot nu toe een boxkleed, jurkje, broekje en ben nog bezig met een ander jurkje. Zal van de week even foto's plaatsen.
En ik heb onlangs mijn vlinder afgemaakt. Is een Australisch patroon van Melly & Me. Zat een strijkpatroon bij voor de vleugels zodat je precies wist hoe je het borduren moest. Ideaal.