Ik denk ook dat naaien voor een meid leuker is dan voor jongens.. Al heb je best stoere legerstoffen, jeans stoffen en met een stoere applicatie is het best gaaf! Alleen denk ik i.d. dat kopen goedkoper is dan naaien.. Al maakt mij dat niets uit!
Meiden! Ik ben helemaal gemotiveert! Tijdje reparaties gedaan voor onze winkel en dit vond ik al wel leuk, maar mij lijkt het veel leuker om leuke kleertjes voor mijn dochter en aankomende dochter te naaien! Zelf ben ik ook niet zo op de patroontjes denk ik... Helaas heb ik de naaimachine weer af moeten staan aan schoonmoeder, maar iemand een tip voor een leuke, goeie en vooral betaalbare naaimachine? Ik kijk trouwens elke week naar Project Catwalk en ben altijd stikjaloers op wat die mensen doen, kijken jullie ook?
Ja dat kijk ik ook wel eens, echt geweldig hoe ze dat gewoon "even" in elkaar zetten. Ik ben ook wel benieuwd wat voor naaimachine nou een beetje goed is, maar ook betaalbaar.
Ik heb even gekeken op marktplaats, maar ik vind die dingen nog duur zeg! Hoeveel verschillende steken kan jij op je machine?
Mijn schoonmoeder heeft er een van de Lidl, deze is wel erg goed! Net ook even bij kieskeurig gekeken en daar staan er ook wel een aantal tussen met een hoge recentie en een redelijke prijs!
Er zitten bij 20 steken op.. Daarnaast nog een aantal siersteken en een functie om te borduren en knoopsgaten te zetten.. Voorlopig lijkt me dit meer dan voldoende! Je moet het op marktplaats wel treffen natuurlijk!
zojuist de knippie gekocht..... ahum vanavond de naaimachine bij me moeder weer meepikken maar eerst bruidsjurken passen, en misschien daarna nog ff een stoffenwinkel opzoeken..... sssttt hihi is het geen idee om via hier misschien wat patroontjes uit te wisselen? vond dat ene jurkje, die zwarte afgewerkt met roze biasband ook ergggg mooi. over hoe tuttig of niet... Ik vind sommige getoonde dingen echt helemaal tegek!!! Super stofje, andere vind ik weer iets minder en zou dus een ander stofje kiezen ofzo! máár dat vind ik juist weer zo ontzettend leuk! Gewoon helemaal je eigen ding doen en maken, juist dat maakt dat zo speciaal! wbt jongens... nee idd daar is niet zoveel stoers voor idd o heb trouwens wel al 2 keer een naamslinger gemaakt, een klamboe, hartjes slingers, luierzakjes.... als jullie het leuk vinden wil ik die ook wel spammen???
@lindangel er is wel leuks te vinden hoor voor jongens maar feit is dat het gewoon een stuk minder is dan voor meiden . Kijk hier heb ik een aantal patronen gevonden voor mijn zoontje http://shop.naaipatronen.nl/productlist1/?Categorie=Baby alleen moet je wel goed naar de maten kijken, als tip dan he Ook op de makrt heb ik wel leuke stoffen gevonden maar ook weer minder als dat er voor meiden is maar ja ....... van dit mutsje heb ik ook een schipperstruitje gemaakt voor hem
ik moet nog eventjes wachten voordat ik alyssa dr kast kan gaan vullen met zelfgemaakte kleding. voor mn verjaardag (februari) vraag ik geld voor een naaimachine en dan ga ik ook lekker aan de slag. nu zou ik eventueel naar mn schoonmoeder kunnen gaan, maar ik houd er niet zo van als mensen over mn schouder meekijken wat ik aan het doen ben. heb nu wel met de hand een pyjamazak gemaakt, ik moet alleen nog een leuk lint oid hebben om hem mee aan het bed vast te maken. liefs doris
Romaria.. stoere blouse! Dorisn.. nog even sparen voor een machine..Show je creatie! Het jurkje is af!
Wat een mooie creaties! ik heb een goede naaimachine staan en heb zelfs een korte cursus gedaan voor de beginselen. Wat ik wel tegen vind vallen zijn de prijzen van de patronen. Ik ga me er toch maar eens in verdiepen want het is wel ontzettend schattig!
Ik heb 2 patronen gekocht van Farbenmix.. hou wel van truttig en appart.. Daarin zit per patroonset 2 patronen.. Als je dus een jurkje koopt zitten er 2 manieren in hoe je het jurkje kan maken. Ik heb voor 15,00 incl verzenden.. 2 jurkjes 2 tuniekjes 2 broeken die ik zou kunnen maken.. Maar een broek waag ik me nog niet aan.. Lijkt me erg moelijk..