zelf kinderkleding maken!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Gisteren ben ik en halfuurtje bezig geweest om de patronen uit de stof te knippen en in elkaar te spelden..

Vanmiddag 1,5 bezig geweest om de stof af te werken en in elkaar te zetten..

Niet zo lang dus..;)

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wat een ontzettend leuk jurkje.

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    IK WIL OOK EEN MEISJE !!! ( al is het alleen maar zodat ik leuke jurkjes kan maken hihihih)

@mamavesmee
    thx :D
    wat een kei leuk jurkje zeg dat heb je echt heeel leuk gemaakt !!! en een broekje stelt echt geen bal voor hoor !!!
    heb er net 1 voor me zelf gemaakt en 2 uurtjes tijd met rits en al dusssss en ik ben ook nog maar beginneling hoor !

begrijpt je dochter trouwens dat mama haar jurkje zelf heeft gemaakt ?

4. MamavEsmee

Esmee heeft niet door dat ik het zelf heb gemaakt. Ze vind het wel erg leuk.. Wijst naar de roezeltjes en zegt.. MOOI!!:D Houd al net zo van tuttige kleding als ik!:)

5. MamavEsmee

Romaira.. Is het echt niet zo moeilijk om een broekje te maken? Vind een setje van zelf gemaakte kleding niet zo leuk.. Vind een jeans of stoere legging toch een stuk leuker!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ben ook bezig met kleertjes maken. Als ik mijn eerste jurkje af heb zal ik hem showen.

7. MamavEsmee

debby.. ook een crea mama..Leuk! Ben benieuwd naar je creatie!:)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Geweldig zeg!
    Ik ga niet meer in dit topic kijken, word er helemaal jaloers van zeg :)

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
  10. MamavEsmee

Als je verder linkt op de site zie je de werkbeschrijving online staan.. Kun je zo kijken of het ingewikkeld is.. Farbemix heeft leuke patronen he?:)

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    #151 dreames, 22 okt 2009
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
    Ja echt onwijs leuke patronen. Denk alleen dat mn man de puntmuts wat minder vind, maar ik vind hem juist helemaal geweldig

Edit: gekeken en dat moet wel te doen zijn. Ik heb het patroon net besteld. Nu nog leuke stof vinden.

12. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Leuk shirt Dreames. Zou hem wel met puntmuts doen. Vind ik bij die kleintjes juist zo grappig staan.

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mamavesmee ik ben benieuwd naar het jurkje!

Leuk dat anderen ook geinspireerd worden zo, ik geloof dat het sowieso wel een beetje populair word om zelf kleertjes te maken:)

Is het misschien een idee om dit topic naar de algemene clubs te laten verplaatsen? dan kunnen we daar lekker verder onze creaties spammen?:)

ik ga vanavond ook weer aan de slag.
    soms bedenk ik gewoon zelf iets maar soms shop ik ook online (bijvoorbeeld bij kleertjes.com ) en kom ik leuke jurkjes tegen, sla ik het plaatje op en maak ik dat na:):D
    ik denk nu al snel, ow dat kan ik beter zelf maken;)

project catwalk volg ik ook, oow wat zou ik graag een dagje bij mood shoppen!:$

14. MamavEsmee

Sab.. het jurkje staat 2 pagina's terug!;) De voetenzak inmiddels af?

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ow ik heb geloof ik niet goed opgelet:) hij is erg schattig geworden zeg! hij staat haar ook weer erg leuk!:)

nee mijn 2e voetenzak is nog even op pauze want de vulling is op, hopelijk komt morgen mijn nieuwe voorraad binnen:D

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Weet iemand toevallig een leuke naaicursus voor beginners in Nijmegen of omgeving. Zou eigenlijk als de kleine er straks is wel zelf aan de slag willen om kleertjes te maken. Maar heb al rondgekeken en kan zo in de buurt niet echt iets vinden. Ik dacht misschien hebben jullie tips!

17. MamavEsmee

Wat ga je vanavond maken? Ooit al iets met lange mouw gemaakt? Wil dat van de week eens proberen..;)

18. MamavEsmee

Als je eens googled op modevakschool en dan nijmegen zouden er genoeg links tevoorschijn moeten komen..;)

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @marleentje26

hier in arnhem is wel het 1 en ander te vinden maar is wel vrij prijzig vind ik . Je zou ook eens op marktplaats kunnen kijken of iets van een volksuniversiteit . Kijk wel uit dat je niet te veel betaald ! ( stond bijv iemand op marktplaats die naailes aanbood en dan 4 lessen voor 80 euro en dan leerde je de meest simpele dingen die je je zelf ook makkelijk kan aan leren !)

20. MamavEsmee

Hier in de omgevind ( twente , overijssel ) betaal je ongeveer 30,00 per maand.. Soms zijn dat 4 en soms zijn dat 5 lessen.

Deel Deze Pagina