echt waar hier in arnhem heeft mijn moeder les en die betaald 140 euro voor 10 lessen ! wat een verschil he . ~~~~~~~~~~~ heb trouwens online de nieuwe ottobre doorgebladerd en wat is ie leuk zeg zowel kids als women
ik heb nog niets met lange mouwen gemaakt eigenlijk, ik ben in de zomer begonnen met naaien ik neem aan dat je van tricot doet? of wil je een soort blouse maken? ik ben wel heel benieuwd! ik heb ook het een en ander aan tricot onderweg dus dan wel ik ook wel longsleeves gaan maken vanavond wilde ik wat kleine dingetjes maken, bijpassende haarbandjes bij wat rokjes enzo
Jeetje ik vind dit echt een leuk topic. Ben ook helemaal gemotiveerd geraakt nu. Heb zelf een naaimachine van de Aldi. Prima ding trouwens. Heb ik voor mijn verjaardag gehad van mijn ouders toen ik nog zwanger was van Wayne. Hij loopt in elk geval lekker licht. Ik heb vanmiddag met de boodschappen een knippie gekocht. Heb daar al 2 leuke pakjes in zien staan voor mijn zoontje. De stoffen die erbij staan niet helemaal, maar dat is eigen natuurlijk. En mijn moeder, die heel goed kan naaien, wil me er wel bij helpen. Ik ben op de donderdagen altijd daar, en dan kan ze me mooi op gang helpen. Maar ben helemaal gemotiveerd..
Ik ben ook al aan hetrondsnuffelen. Heb al hele leuke 'truttige' jurkjes gezien. Helemaal geweldig. Helaas nog geen naaimachine, maar daar ben ik mee bezig, wacht nog op antwoord maar dat zal morgen wel pas komen. Heb er wel al helemaal zin in.
wat leuk ing dat je ook aan de slag gaat! ik ben heel benieuwd! het lijkt me voor een jongetje ook lastiger, maar er zijn vast stoere stofjes te vinden!
Ja ik ga woensdag ff naar de stad. Stofjes kopen, en toebehoren. En dan denk ik donderdag patroontekenen, en knippen, dan vrijdag naaien. Zo benieuwd of het gaat lukken. Ja voor meiden is er meer, maar er zijn best leuke stoere stofjes te koop voor een jongen, met legerprint ofzo. Of gewoon een andere leuke stof, desnoods afmaken met een stoere applicatie erop.. Mijn eerste projectje, is denk ik een jogginpakje. Niet te moeilijk stof denk ik..
@ingrid ik vind fleece ook heel fijn om mee te werken , knippen en naaien hoppa ben benieuwd of je niet donderdag al meteen wil gaan naaien hihihihi
Wat leuk, nog meer meiden die willen gaan naaien! Is fleece fijn om mee te werken ja! Vind het er niet zo mooi uitzien.. Sidmick.. valt best mee toch? Waar uit het land kom je?? Ik ga van het weekend even een wat moeilijker patroon uitproberen.. Moet het weekend werken dus weinig tijd. Zal volgende week wel af zijn. Sab.. Leuk dat je bijpassende accesoires gaat maken.. Ben benieuwd.
Wat leuk zeg, al die zelfgemaakte jurkjes! Ik denk dat ik mijn naaimachine ook weer eens uit de kast haal. Ik kan het niet zo heel erg goed, maar zo'n jurkje die mamavesmee heeft gemaakt moet toch lukken denk ik (of overschat ik mezelf nu?) Waar heb jij dat patroon vandaan? Ik heb net al even gezocht op internet, maar kon zo snel niets vinden! Van de week heb ik wel een lap stof gekocht om er een dekbedovertrekje van te maken. Dit is de stof, nu alleen de tijd nog vinden om te naaien. Valt niet mee met 4 kids
Meiske 74.. nee hoor je overschat jezelf niet.. Zelfs ik vind het eenvoudig en ik heb alleen basisnaaien gehad op de mavo. Patroon is van Farbemix.. Het is het tuniekje Oona. Heb het alleen zelf aangepast zodat het een overslagtuniek wordt.. Vond ik wat stoerder!
Hallo meiden! Wat leuk een topic over zelf kleding maken! Ik ben 2 weken geleden begonnen met een naaicurcus en heb inmiddels ook al een naaimachine aangeschaft. Ik vind het nu al verslavend Ben nu voor mezelf een rokje aan het maken en voor mn dochtertje maak ik ook een rokje in dezelfde stof, dus kunnen we straks samen in hetzelfde rokje lopen (dezelfde stof dan ) Heb erg leuke en mooie creaties voorbij zien komen Wow, zo leuk te zien wat je allemaal wel niet zelf kan maken. EN jullie bestellen dus ook de patronen online? Altijd handig zulke tips
Lief stofje trouwens voor het overtrekje! Applicaties besteld bij : applicaties en zo.. Ze zijn vandaag verzonden.. Leuk! Kan ik nieuwe ideeën gaan uitwerken!
leuk he? Mijn naaimachientje is van de singer en ik heb hem voor 70 euro bij de kruidvat gekocht. Hardstikke leuk ding en je kan er leuk kleertjes mee naaien. Je kan er alleen niet mee borduren ofzo maar dat hoeft van mij toch niet. Ik ben nu bezig met een jurkje van burda en ik heb van het weekend delftsblauwe stoffen gekocht voor een jurkje wat ik in mijn hoofd heb en ik heb 3 oude knippie babys gekocht op marktplaats en daar ga ik eens kijken wat ik kan maken. Ik ga maandag nog even naar de lapjesmarkt want over 2 weken moet ik weer werken en dan kan ik niet meer op maandag.
Ik kom uit de buurt van Den Haag. Ja het lijkt me eigenlijk wel heel leuk. Sinds een half jaar werkt mijn man avonden en nachten soms en dan verveel ik me toch wel geregeld. Vond al een tijd dat ik een hobby moest zoeken Nu alleen nog even durven aanmelden
Leuk topic meiden. al heel veel leuke creaties gezien. Zodra ik wat meer mijn handen vrij krijg gaat het hier ook gebeuren. Ik verplaats deze topic gelijk naar clubs. Kwebbel