Ik heb nu 1,5 week moxa therapie gehad en mijn baby is vanacht gedraait. Ik Weet niet of dit door de moxa komt of dat ie anders ook wel gedraait was. Maar ik ben iig blij met het resultaat. ik merkte wel dat elke keer als we met moxa bezig waren de baby druk begon te bewegen. Maar dat kan natuurljjk ook toeval zijn.
Wat goed om te horen!! Echt heel fijn zeg!!! Ik heb zojuist mijn eerste moxa behandeling bij een acupuncturist gehad. Manlief moet nu nog 4 dagen het thuis bij mij herhalen. Als ze dan niet gedraaid zijn gaan we over 2 weken het opnieuw bij de acupuncturist proberen en dan thuis weer vier dagen daarna afmaken. Ik lees alleen bij jou dat jij 1.5 week moxa hebt gehad. Bedoel je dat je anderhalf week terug Moxa therapie hebt gehad of moest jij gewoon doorgaan tot dat het gelukt was?
Wij zijn 1,5 week terug bij de acupuncturist geweest. Daar heb ik 1 behandeling gehad en zij heeft mijn vriend intructies gegeven wat hij moest doen. We kregen zo'n staafje mee naar huis en mijn vriend heeft het verder elke dag bij mij gedaan. We moesten gewoon zelf doorgaan totdat de baby gedraait was. Dit zou ongeveer 2 weken duren zei ze. Als de baby gedraait was moesten we stoppen om te voorkomen dat ie opnieuw in stuit draait. Ze zei dat we het beste overdag moxa konden doen omdat je savonds in de rust zit en dat ook moet blijve . En ik moest makkelijke kleren aan bijv een joggingpak. Zodat jezelf ontspannender bent en de baby dan makkelijker kan draaien dan wanneer je strakke kleding draagt. Ze vertelde ook dat als je 40 weken bent je weer kunt beginnen met moxa om de bevalling op te wekken. ik heb geen idee of het draaien nou ook echt doir de moxa komt. Maar het viel me wel op dat de baby opeens heel beweeglijk werd als we met de moxa bezug gingen.