Geen idee meer wat ze zingen. Ik weet alleen nog dat de videoclip in een zwembad was, ik meen Tropicana in Rotterdam. Het was een lekker dansnummer. Wie o wie heeft een idee??
Het moet ergens eind jaren 90 geweest zijn. (vraag me af of er bij iemand een belletje gaat rinkelen met deze summiere informatie)
Mijn man is dj dus we zijn samen aan het brainstormen. Er gaat alleen nog geen belletje rinkelen. Was het een groep of een band? Of een dj?
Geen idee eigenlijk. Ik zou gokken een DJ maar het zou ook een groep kunnen zijn. Vlgs mij kwam(en) hij/ze uit Nederland. Dat van Tropicana weet ik vrijwel zeker.
Deze? Yellow Claw en The Opposites? https://www.youtube.com/watch?v=qTkRehr3iGI Edit: Oh nee, dat is niet uit de jaren 90.
Heb je nog enig idee hoe (een klein stukje van) de melodie was? Anders is Shazam of iets soortgelijks misschien een optie? Als je het zo omschrijft, zegt het mij ook wel wat, maar ik kan ook niet bedenken wat het geweest kan zijn..
Tropicana klinkt als de ultieme achtergrond voor liedje van Jody Bernal, vengaboys of 2brohers on the 4 Floor.
Hier begint wel iets te dagen maar volgens mij was het een ander zwembad. Wel ook een tropisch zwemparadijs. Ik graaf nog even verder in mijn geheugen...
Hij zit er nog niet bij helaas! Het zou heel misschien nog het Tikibad kunnen zijn, maar ik dacht echt Tropicana. Ben benieuwd of er bij iemand een lichtje gaat branden, haha