Nee ik kies bijna altijd. Soms wil hij een bepaald shirt aan en dat mag dan ook meestal anders gaat het vooralsnog goed als ik zeg dan mag je die aan als we weer thuis zijn
Ik laat hem kiezen tussen een blouse en trui of een joggingsbroek en spijkerbroek. In de winkel vraag ik hem soms ook of hij het mooi vindt. Niet altijd, maar soms wel. Hij lijkt het zelf ook leuk te vinden Hij is nu net 2 trouwens
Meestal in samenspraak.. Als ze zelf mag kiezen, is het bijna altijd dr roze feestjurk Ik probeer dr te sturen en soms laat ik dr kiezen tussen 2-3 stuks. Als er bijv van alles al 1x gedragen is en op de 'nog een keer dragen, daarna in de was' stapel ligt. Helaas werkt t niet meer om gewoon wat klaar te leggen. Onze smaken zijn niet helemaal hetzelfde. Ik vind een wat rechtere jurk vaak wel leuk, terwijl zij vooral van wijde zwierjurken houdt.
Dochter mag gewoon zelf kiezen, maar meestal leg ik haar kleren klaar. Wil ze dan toch wat anders aan? Prima mits ze de andere kleding weer terug legt en haar kast netjes houdt. Zoon kiest soms, maar meestal vindt hij het ook prima wat ik uitkies.
Zowel met winkelen als met 's ochtends kleren uitkiezen, laat ik haar soms kiezen, maar beperk ik wel altijd enigzins de opties om te voorkomen dat de outfit al te clowneske eindigt .