Alle handige crea bea's opgelet!! Mijn schoonmoeder heeft met veel plezier 11jaar haar eigen zaakje aan kledingreparatie gehad. Nu is het toch door alle drukte tijd om te stoppen. Ze heeft werkelijk alles! Teveel om er allemaal foto's van te maken!! Ik keek mijn ogen uit wat ze allemaal te voorschijn haalde. O.a. - Rollen stof: Badstof, Fleece, Joggingsstof, Tricot, Ribstof, Katoen enz. - Kanten - Kragen - Banden - Applicaties - Zelfs echte babypoppen/modellen! - Ook doopjurken! Ze wil er graag vanaf want ze heeft hier niks meer aan. Ze gaat nu thuis alleen voor bedrijven werken. Hier zijn wat advertenties: Marktplaats.nl > Rollen stof - Hobby en Vrije tijd - Stoffen en Lappen Marktplaats.nl > Rol stof - Hobby en Vrije tijd - Stoffen en Lappen Marktplaats.nl > Lappen/Rollen stof/Kanten/Kragen/Badstof /Fleece enzovoort - Hobby en Vrije tijd - Stoffen en Lappen Marktplaats.nl > Applicaties - Hobby en Vrije tijd - Stoffen en Lappen Marktplaats.nl > Kanten/Kragen/Banden/Appicaties - Hobby en Vrije tijd - Stoffen en Lappen Marktplaats.nl > Etalage/Model babypoppen - Hobby en Vrije tijd - Overige Hobby en Vrije tijd Mocht er nou niks tussen zitten maar je bent wel opzoek naar onderdelen van kledingreparatie o.i.d, pb dan!! Er zit zeker weten wat tussen! Wie helpt mijn schoonmoeder hier vanaf? en wie maken wij hiermee gelukkig? Groetjes, Alieke