Zoals de tekst al zegt word mijn vriend 40 volgende maand en nu wil ik als verassing voor hem mensen uitnodigen. Maar ik wil een leuke uitnodiging sturen naar de mensen maar weet niet zo goed hoe ik dat kan doen. Hebben julie tips voor leuke kaartjes of iets anders? Ik hoop wat advies te kunnen krijgen. Al vast bedankt. Doei Teddy.
mensi: uit eten is altijd leuk maar ik bedoel eigenlijk een leuk kaartje sturen om de mensen uit te nodigen bij ons thuis en een leuk ontwerp voor een leuk kaartje. Maar erg bedankt voor je reactie. Doei Teddy.
Hey Teddy! Lang niet gezien/gesproken Ik heb in november voor mijn vriend (die werd 30) ook uitnodigingen gemaakt, die kan ik je wel mailen als je wil. Dan heb je een voorbeeldje. Liefs Manuela
Hoi Manuela: leuk om weer iets van je te horen en wat fijn dat het met het zwanger zijn ook goed is. Ik heb even in je foto album gekeken en wat een buik heb je he leuk hoor. En het wiegje is ook zo leuk. Maar even over de uitnodigingen,als je het wil doen graag via email jou uitnodiging sturen voor een voorbeeld,erg leuk en bedankt al vast. Ik stuur je wel een pb om mijn email te geven. Mensi:ik ga zeker ook even op google kijken,ben ik zelf nog niet op gekomen,bedankt voor de tip meid. Doei Manuela en Mensi groetjes van Teddy.