krijg ergens deze week een echo geleidende punctie.. maar ben zo nerveus en zelfs bang voor die naald...pffff lijk wel een klein kind. meer die dit wel eens hebben gehad?
Sterkte en succes meis! Ik heb het zelf nooit meegemaakt. Ik ken alleen de angst voor naalden voor als er bloed geprikt wordt maar dat is niet te vergelijken lijkt me. Succes! Laat je het weten hoe het is gegaan? Probeer ademhalingsoefeningen te doen (diep in door neus en uit door de mond) voor ontspanning. Succes!
Ik heb wel röntgen geleide prikken etc. gehad en ook een biopsie die van mijn zieke huid vast dus als ik die 2 combineer, zou ik zeggen dat de eerste prik het vervelendst is en eventjes een raar als ze de biopsie nemen. Ze verdoven eerst nog plaatselijk toch? mijn prikken gaan onverdoofd dus dan zal je waarschijnlijk de prik niet echt voelen. en vooral de andere kant op kijken als je de naald eng vind.
Dikke knuf, tis ook niet niks waarin je nu beland bent. Ik begrijp dat je het eng vind, komt goed meid! Ik heb alleen huid biopten gehad onder verdoving en onder röntgen injecties, maar dat is niet vergelijkbaar.
Ik heb er pas eentje gehad van mijn borst. Ik was reuze zenuwachtig maar het is mij echt 100% meegevallen. Geeft gewoon aan dat je het eng/lastig vindt. De verdovingsspuit voel je wel maar daarna voel je niets meer! Succes!!
Hier één van mijn borst gehad en twee in mijn oksel. Het verdovingsprikje voel je even, de punctie zelf doet geen pijn. Hou er wel rekening mee dat het daarna flink blauw en geel kan worden. Succes!
dankjullie wel voor reackties ik ben vandaag gebeld en de nier punctie is aanstaande donderdag ik krijg een kalmerende injectie voordat ze m uit gaan voeren(heb liever een roesje....) het is gewoon meer dat ik niet weet wat ik moet verwachten dat ik me er ook druk om maak
Ik maakte me er vooraf ook heel erg drukmom maar dacht achteraf was dit alles. Ik heb daarna alleen wel een dag of drie een beurs gevoel gehad