Hallo allemaal, Morgen wordt het dus heerlijk weer en ik wil ik met mijn zoon (bijna 4 jr) en dochter (10 mnd) lekker gaan zwemmen. We wonen in Leidschendam en gaan dus regelmatig naar de Vlietlanden. Nu zou ik morgen wel weer eens ergens anders willen gaan zwemmen met de kids. Het is belangrijk dat het niet snel diep wordt en dat het er niet megadruk is. Dus het strand is geen optie!! Ideeen? Ik hoor ze graag! Een half uurtje - uurtje rijden vind ik niet erg voor een leuke plek. We maken er dan gewoon een dagje uit van! Heb er al zin in!!! Groetjes, Maris
Ik vind de Kralingse plas erg leuk. Is ook een zwembadje bij en een kinderboerderij. Er was alleen laatst wel een waarschuwing voor blauwalg, ik weet niet of dat inmiddels nog steeds zo is...
mijn favorieten zijn: buiten zwembad het keerpunt in Zoetermeer natuurbuitenzwembad De Put in Rijswijk De Dobbeplas in Nootdorp Delftse hout in Delft
Helemaal mee eens! Veel leuker dan Plaswijck. Hier kun je in het zwemgedeelte alleen wat pootjebaden. En het is er altijd zoooo druk!
Als je niet wilt dat het erg druk is, kun je beter naar Brabant gaan. Daar is de schoolvakantie al voorbij. Ik was gister van plan naar de Kurenpolder in Hank te gaan, maar helaas stak een keelontsteking daar een stokje voor. Schijnt echt ontzettend leuk te zijn. Als het volgende week nog mooi weer is, ga ik daar wel een dagje naar toe. Kurenpolder Recreatie: Dagrecreatie > Genieten van het strand Volgens mij is dat bijna een uur rijden van jullie Leidschendam.
Reeuwijkse Hout! Meestal niet al te druk, goed bereikbaar vanaf de A12, voldoende gratis parkeerruimte, niet te ver lopen, zowel strand als gras, afgebakend zwemstuk, hapje/drankje/ijsje te krijgen, douche's/wc's, schoon zwemwater! Reeuwijkse Hout - Reeuwijkse Hout - overzichtskaart - Recreatiegebieden - Recreatiegebied Reeuwijkse Plassen
Het is vrij groot. En vooral ook door de speeltuin erbij heb je niet zo'n last van erge drukte, er is plek genoeg!
Binnenmaas zelf vind ik persoonlijk altijd extreem druk. Deze zomer hebben ze zelfs al een paar keer in de middag mensen moeten weg sturen omdat het zwembad vol zat. Mocht je morgen gaan en het echt mooi weer worden, raad ik je wel aan echt op tijd te gaan. Is er inderdaad leuk grote speeltuin, kinderboederij en leuk zwembad.