hallo, ik wil graag mijn zoontje een melamine theeservies geven maar tot nu toe kan ik alleen maar meisjesserviezen vinden, roze en paars etc. weet iemand ook waar ze stoerdere serviesjes verkopen?
Er is een heel leuk serviesje van Nijntje. Heb ik ook in gedachten voor mijn boys. 551548 Nijntje Servies 19 delig
Ja ze zijn er wel voor jOngens, heb voor mijn zoon ook eens 1 gehaald bij de action toendertijd. maar er is heel veel roze...
cars is inderdaad wel heel erg stoer! morgen meteen maar ff kijken dan. maar is deze ook van melamine? mijn zoontje is net 2 dus dan is dat wel zo veilig maar nijntje is ook wel erg lief..
Wij hebben voor onze zoontjes het theeserviesje van nijntje (geel,oranje) en besteld op nijntje.nl groetjes
4381 Compleet kinder eetservies in net Theeserviesje op blad kunststof Zoom: Ontbijtset Cars - Winkels en Prijzen
net dus naar de action geweest en dus geen theeservies van melamine.. alleen maar van porselein en dan gekleurd met witte stippen en 1 van winney the pooh. helemaal niks geen theeservies van Cars. dus ik ben weer terug bij af.. dus wie weet een stoer (speel)theeservies voor jongens van melamine?
Niet een antw op je vraag, maar ik heb gewoon het plastic theeservies van de hema voor mijn zoon, zit inderdaad wat roze in, het maakt hem echt niet uit welke kleur het is, hij speelt er heerlijk mee en ik krijg steeds een kopje "water" uit zijn eigen keukenkraantje.
nijntje is al meerder malen genoemd, is leuk maar vind het niet echt stoer. het is echt moeilijk om iets leuks te vinden!
Hier eventueel een tinnen leuk koffertje met tinnen theeservies Egmont Toys | kinderen-shop Kleine Zebra leuk koffertje met tinnen theeservies Egmont Toys | kinderen-shop Kleine Zebra
JT - Theeservies Kunststof 10-delig Kopen Bij De Goedkoopste Online Speelgoedwinkel en nog 1 van plastic
die van de kleine zebra is wel erg leuk!! maar heeft iemand ervaring met tinnen servies? mijn zoontje is 2 en er zal dus regelmatig een kopje op de grond vallen of gegooid worden.