Hey allemaal! Ik heb voor het eerst zelf mijn haren in laagjes geknipt, en voor het eerst is mijn haar precies zoals ik het hebben wil. De kapper maakte er altijd wat anders van, zo had ik ze bijvoorbeeld 1 keer in een punt geknipt terwijl ik daar niet om gevraagd had. Ik ben blij
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag? Ik heb ook totaal geen vertrouwen in de kapper, ze knippen het echt altijd te kort! Heb wel eens op tv gezien dat ze het haar helemaal naar voren kamden en dat draaiden en toen recht knipten, heb jij dat ook zo gedaan?
Heel gemakkelijk. Een staart helemaal bovenop mijn hoofd gemaakt, die naar voren gehouden en toen gewoon recht afgeknipt. Ik had dat eens ergens gelezen, maar ik durfde nooit. En nu had ik zoiets van; als het mislukt laat ik er gewoon weer een heel stuk afknippen.
Oke, dus eigenlijk een beetje de manier die ik gezien heb op tv! Ik ga het ook doen! En inderdaad als het mislukt dan kan ik het altijd nog verder laten verpesten bij de kapper
pff had ik dat geweten, ben vorige week naar de kapper geweest en nu trekt het op niks. Ik had haar tot over mijn bh bandje zal ik maar zeggen en nu komt het niet eens meer op mijn schouders. Ik zie der echt ni uit. Hoop dat mijn haar snel terug over mijn schouders valt want dit is echt ni te doen.
Ziet er goed uit meid! Maar kappers knippen vaak zo kort omdat ze echt al het droge en stugge haar weghalen Maar heb er zelf ook een hekel aan, dan is het weer zo'n stuk korter.
dan hebben jullie geen goede kapper meiden!!! De kapper hoort te doen wat je vraagt en meestal ligt het aan de kapper omdat ze niet duidelijk vragen wat je nu eigenlijk wilt!!! 1cm is 1cm en geen 2cm....trouwens netjes gedaan ben alleen benieuwd als je er echt goed na gaat kijken of het wel recht is overal hihihihi
als ik hier lees mag ik van geluk spreken met mijn kapster als ik bij haar ben geweest zit het gewoon altijd super
Netjes gedaan hoor! Als kapster zelf durf ik dat zelf niet te doen hoor hahah. Maar zoals cindy al zegt als iemand zegt bv 1 cm is het geen 2 cm wat eraf moet!!!
ik heb zelf kort haar en wil het langer hebben en dan zeg ik dat ze van achter in het midden het kort moeten laten en moeten opknippen tot in de haargrens zodat je stoppeltjes voelt en naar buiten moet het langer blijven heb zelfs een keer een foto meegenomen van iemand anders die dat had maar ze knippen het altijd verkeerd en dat doen ze er vanalles in zodat het in de spiegel goed lijkt maar als je dan zelf je haar doet zie je dat het helemaal bijna niet opgeknipt is en dat ze van de buitenste ook wat afgedaan hebben omdat ze het zelfs anders maar raar vinden, nou en ik wil het toch zo? Mijn dochter heb ik laatst gevraagd om in laagjes te laten knippen nou ik zie er geen laagje in terug dus zal het ook eens zelf proberen en mislukt het dan is de kapper dichtbij vind heterg mooi en het is precies wat ik voor mijn dochter in gedachten had
dan heb je gewoon een slechte kapper hoor!!! Pas op met van alles zelf te proberen want normaal studeer je hiervoor!!!!
Ik heb eigenlijk alleen maar slechte kappers gehad. Op mijn 13e wilde ik mijn lange haar iets laten knippen zodat het net op mijn schouders viel, nou ik had uiteindelijk een bob, die echt helemaal bovenaan mijn nek begon. Ik was nog nooit zo ongelukkig geweest, nu lach ik daarom, maar toen schaamde ik me zo erg. Op mijn 15e wilde ik een pony, eerste keer zag het er leuk uit, 2e keer niet. Ik had gezegd tot op mijn wenkbrauwen en niet erboven. Je raadt het al, zeker 2 cm erboven. Ik zag er wederom niet uit. Toen heb ik echt jaren mijn pony zelf geknipt. Zag er nooit raar uit hoor, en als het wel raar uitzag had ik het wel gehoord, ik heb namelijk een aantal erg eerlijke mensen in mijn omgeving (soms te eerlijk) Ik kan trouwens nog uren doorgaan over mislukte kapsels...Ik heb hier in de buurt nog geen goede kapper gevonden. Als ik trouwens een heel ander kapsel wil, ga ik natuurlijk niet zelf experimenteren.
ik ben nog banger voor de kapper dan voor de tandarts inmiddels hahahaha ik knip mijn haar ook altijd zelf op dezelfde manier en zo wordt het ook nooit te kort trouwens heel goed gelukt meid