Ik heb een groot voedingskussen waar ik niks mee kan, hij is voor mij te groot en onhandig. Gebruik hem nu als soort zitzak voor mijn baby. Wel wil ik graag een kleiner voedingskussen die precies om de voorkant van je lichaam past, weet iemand waar deze te koop zijn?
waar ze te koop zijn weet ik niet maar als je handig bent kan je je eigen kussen ook inkorten , heb ik ook gedaan gewoon n stuk vanaf gehaald en weer dicht genaaid maar bij misslittle kan je ook een patroon ervoor bestellen moet je m wel zelf maken
Misslittle heeft mooie! Zoiets bedoel ik! Zijn er meer site's met soortgelijke kussens? (misschien iets goedkoper?) Zelf maken zie ik niet zitten, was anders wel erg leuk geweest!
Ik heb een uurtje geleden een kleine gekocht, hij heet The Plushy Moon van Theraline. Ik heb hem nog nooit gezien en in de winkel hadden ze hem schijnbaar ook nog niet heel lang. Het nadeel is alleen dat er geen losse hoes omheen zit. Er zitten wel hele fijne balletjes in! Edit; hij was 25 euro bij Van Asten in Tilburg.
Ik heb de Comfy Small gekocht. Wilde eerst de Comfy Big, maar vond die zo duur toen... uiteindelijk voor de kleinere gekozen dus. Nog geen ervaring met het voeden, maar hij is een stuk makkelijker qua formaat en ook echt zo'n formaat dat je 'm makkelijk om je heen kan doen. In het begin heb ik er veel mee geslapen, tussen de benen dus (nu met een gewoon kussen) en daar was ie ook heel fijn voor!