Dankjewel. Ik t vandaag aan de verpleegkundige gevraagd van de kraam afdeling en weer kreeg ik een nee te horen. Want moest hem gewoon aanleggen. Ik heb aangegeven dat hij dan te weinig krijgt waardoor hij de puf niet heeft coor z'n flesje ge drinken dus de sonde wordt gebruikt. Kortom dan kan t lang duren. Heb nu afgesproken dat we zo doorzetten en als hij eenmaal alle Flesjes drinkt dat we stap Voor stap proberen te vervangen door de borst. Kortom moet het lekker zelf uitzoeken zodra we hier weg zijn zoek ik een lactatiekundige die me dan kan begeleiden. Sowieso als k merk dat hij daarna nog wilt zuigen en kracht geeft kan ik hem Nog aan de borst leggen want hij heeft dan z'n hoeveelheid binnen!
Update ; we zijn zo trots op onze ventje ! Hij heeft gisteren 5 flessen van de 8 zelfstandig gedronken en 3 voedingen via de sonde. Hij mag 1 voeding laten staan ( hij krijgt trouwen 8x 60 ml). En vandaag proberen we alle voedingen te bieden via flesje als hij dat 2 dagen Volhoudt mag hij naar huis
Superrrr!! Gaat helemaal goed komen! Slim ook om nu met flessen door te zetten daarna steeds een voeding opbouwen aan de borst! onze dochter ging mee met 2 borstvoedingen en 6 flessen en ik heb dat steeds verder uitgebreid en nu krijgt ze in principe alles uit borst. Succes!
Dat gaat goed! Ik sluit met aan bij januari. Als dat drinken uit de fles goed gaat kan je weer een paar keer per dag proberen aan te leggen. Luc dronk dan eerst maar een paar slokjes en daarna ga ik flesje afgekolfde melk