Hallo dames, als onze baby ongeveer 6 maanden oud is gaan we een weekje op vakantie naar de zon. Het is zo'n 4 uur vliegen. Ik heb een site gevonden waar ik een prampack kan huren voor de wagen en waar je voor een klein bedrag ook een flye baby kan huren. Heeft iemand daar ervaring mee? En zo ja: beviel dat goed? We vliegen met TUI dus ik verwacht weinig ruimte Verder zijn andere handige tips voor een vakantie met een baby welkom we zitten all-in en ik ben van plan naast een pak opvolgmelk een aantal potjes mee te nemen en de rest daar te kopen (olvarit hebben ze overal volgens mij). Alle tips en handigheidjes zijn welkom alvast bedankt
Prampack vond ik handig, omdat we dan onze kinderwagen konden meenemen. Maar als je veel op het resort blijft is dat niet nodig. Dan is een inklapbare buggy veel handiger. Oh en een draagzak voor op het vliegveld is handig. Mijn slapende zoon mocht zelfs blijven zitten tijdens stijgen, landen en controles.
Beste tip die ik je geven is laat alles op je afkomen het gaat toch niet zoals je gepland hebt. En vooral genieten
Ik verhuur de Flyebaby veel (ik heb er 5) en heb tot nu toe alleen positieve verhalen gehoord van ouders. Voor een tientje zou ik hem er gewoon bij huren. Wel op tijd reserveren . En inderdaad een draagzak meenemen, ideaal op het vliegveld. Andere tips over vliegen met een baby staan ook op de site die je al gevonden hebt.