ervaringen kindicol vsm peuter 2

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door asmama, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi dames

ik had al even gegoogld op ervaringen met kindicol van vsm maar krijg eigenlijk alleen maar ervaringen van baby's en vroeg me eigenlijk af of het ook goed bij peuters werkt? en of iemand daar ervaring mee heeft?
    en of het samen met lactulose mag(dit heeft hij nl ook)? lijkt me wel omdat het hemeopatisch is...? mijn zoon is 2 jaar en hij poept zo moeilijk zo zielig het doet hem pijn en hij heeft last van zn buik.. hij heeft wel lactulose maar dit werkt ook niet echt dus was eigenlijk gewoon es benieuwd naar dit middel...

alvast bedankt

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bij mijn dochter heeft het nooit wat gedaan helaas....

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Je arts vragen om forlax junior dat is veel fijner spul. Van lactulose kan je gasvorming krijgen en krampen. Sterkte!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij gebruiken hier ook al een jaar forlax. Werkt heel goed, en vinden ze ook erg lekker.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloe had er ook beel last van en na een paar middeltjes te hebben geprobeerd werkte de movicolon heel goed!

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier werkt kindicol nog steeds!! Wij geven het al vanaf baby af en soms kunnen we ene paar maand stoppen maar dan wordt het ineens weer heel hard. Ik moet dan wel echt 3 keer per dag druppels geven maar het werkt echt en geheel natuurlijk

7. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kindicol werkte hier niet bij een kind van 5 jaar. Ben door de kinderarts op movicolon gezet en dat werkt wel.

Deel Deze Pagina