hoi dames ik had al even gegoogld op ervaringen met kindicol van vsm maar krijg eigenlijk alleen maar ervaringen van baby's en vroeg me eigenlijk af of het ook goed bij peuters werkt? en of iemand daar ervaring mee heeft? en of het samen met lactulose mag(dit heeft hij nl ook)? lijkt me wel omdat het hemeopatisch is...? mijn zoon is 2 jaar en hij poept zo moeilijk zo zielig het doet hem pijn en hij heeft last van zn buik.. hij heeft wel lactulose maar dit werkt ook niet echt dus was eigenlijk gewoon es benieuwd naar dit middel... alvast bedankt
Je arts vragen om forlax junior dat is veel fijner spul. Van lactulose kan je gasvorming krijgen en krampen. Sterkte!
Chloe had er ook beel last van en na een paar middeltjes te hebben geprobeerd werkte de movicolon heel goed!
Hier werkt kindicol nog steeds!! Wij geven het al vanaf baby af en soms kunnen we ene paar maand stoppen maar dan wordt het ineens weer heel hard. Ik moet dan wel echt 3 keer per dag druppels geven maar het werkt echt en geheel natuurlijk
Kindicol werkte hier niet bij een kind van 5 jaar. Ben door de kinderarts op movicolon gezet en dat werkt wel.