Hallo dames. Voor mijn blog ben ik opzoek naar make up en verzorgings producten die geschikt is voor de gevoelige tot allergische huid. Ik ken natuurlijk al heel veel producten maar ben altijd opzoek naar producten die ik nog niet ken. Op dit moment zoek ik voornamelijk make up die geschikt is voor de gevoelige huid het enige wat ik tot nu toe ken en wat geschikt is voor mijn huid is yves Rocher. Dus mijn vraag is: (1)Heb je een gevoelige of zelfs een allergische huid? (2)Welke merken make up gebruik je? (3)Komt het voor dat je soms bij boven genoemde merken toch last heb van uitslag of andere ongemakken? (4)Welke merken gezicht verzorging gebruik je? (5)Waar loop je zelf tegen aan op het kopen van producten? alvast bedankt
(1)Heb je een gevoelige of zelfs een allergische huid? ja constitutioneel eczeem en contact allergie op de huid van konijnen en parfum. (2)Welke merken make up gebruik je? make up maakt voor mij gelukkig niks uit. Dus ik kan alles hebben. Vloeibare make up op dit moment die van Garnier (3)Komt het voor dat je soms bij boven genoemde merken toch last heb van uitslag of andere ongemakken? nee (4)Welke merken gezicht verzorging gebruik je? Kruidvat eigen merk heb ik al sinds mijn tienerjaren en ik kan tegen elk product uit hun lijn. (5)Waar loop je zelf tegen aan op het kopen van producten? Dat ik het altijd eerst moet testen of ik er geen uitslag van krijg.
(1)Heb je een gevoelige of zelfs een allergische huid? Ja, constitutioneel eczeem (2)Welke merken make up gebruik je? Eigenlijk geen, want kan er maar slecht tegen. (3)Komt het voor dat je soms bij boven genoemde merken toch last heb van uitslag of andere ongemakken? Laatst een proefje van garnier volgens mij gebruikt(vloeibare make up) en 3 dagen uitslag gehad.:x (4)Welke merken gezicht verzorging gebruik je? La Prairie (5)Waar loop je zelf tegen aan op het kopen van producten? De producten waar ik wel tegen kan zijn absurd prijzig.
(1)Heb je een gevoelige of zelfs een allergische huid? zeer gevoelig (LUPUS) (2)Welke merken make up gebruik je? clinique (3)Komt het voor dat je soms bij boven genoemde merken toch last heb van uitslag of andere ongemakken? als ik maar geen drogist verzorgingsproducten gebruik (nivea,dove enz) gaat het goed (4)Welke merken gezicht verzorging gebruik je? alles van eucerin ( bij de apotheek) (5)Waar loop je zelf tegen aan op het kopen van producten? ben eigenlijk best tevreden
(1)Heb je een gevoelige of zelfs een allergische huid? Een zeer gevoelige huid, op sommige plekken exceem (2)Welke merken make up gebruik je? Make up maakt niet uit welke ik gebruik (3)Komt het voor dat je soms bij boven genoemde merken toch last heb van uitslag of andere ongemakken? Nee (4)Welke merken gezicht verzorging gebruik je? Decubal, is speciaal voor Eczeem en zeer gevoelige huid (5)Waar loop je zelf tegen aan op het kopen van producten? De prijs en of mijn huid ertegen kan, ik had toevallig bij de Da drogist Een proefverpakking gehad van Decubal en dat beviel me zo goed dat ik na de test en probeerfase gelijk wat producten heb gekocht, en ik vond de prijs best meevallen
(1)Heb je een gevoelige of zelfs een allergische huid? Gevoelig. (2)Welke merken make up gebruik je? Yves Rocher, Hema huismerk, Etos huismerk en mascara van Maybelline (3)Komt het voor dat je soms bij boven genoemde merken toch last heb van uitslag of andere ongemakken? Nee, wel met gezichtsreinigingsdoekjes, dus om make-up er af te halen. Van die van de Aldi kreeg ik een hoofd als een tomaat, echt heel erg. Van Nivea sensitive krijg ik last van prikkende en tranende ogen, terwijl ik (heel krom) van Nivea voor de normale huid nergens last van heb. Ik krijg ook uitslag van sommige bodylotions (zelfde verhaal, mijn huid wordt dik, rood en gloeiend) en sterk geparfumeerde douchegels. (4)Welke merken gezicht verzorging gebruik je? Aldi dag- en nachtcrème. Kwam als beste ergens uit de test, kost geen drol en ik krijg er geen uitslag ofzo van. (5)Waar loop je zelf tegen aan op het kopen van producten? Ik test crèmes vaak even, vooral in mijn gezicht, geen zin om als een tomaat de deur uit te moeten .
Zouden jullie het prettig vinden om ervaringen te lezen op een blog zo ja welke info vind je belangrijk dat er vermeld word?
Overgevoelige huid, allergische recatie op veel producten gebruik crème Bq vicopura (op basis van kruiden) ik zweer er bij MAke-up, vloeibaar van vichy, verder overal allergisch voor Clinique kan ik ook hebben voor make-up maar niet voor crème
(1) Heb je een gevoelige of zelfs een allergische huid? Zeer gevoelig en gedeeltelijk allergisch (zonne-allergie en bepaalde parfumstoffen) (2) Welke merken make up gebruik je? Etos huismerk mascara, wenkbrauwpotlood en oogschaduw (3) Komt het voor dat je soms bij boven genoemde merken toch last heb van uitslag of andere ongemakken? Nee (4) Welke merken gezicht verzorging gebruik je? Alleen de normale crème van Nivea (blauwe pot) en oogmake-upreiniger van Nivea (5) Waar loop je zelf tegen aan op het kopen van producten? Het vinden van producten die zowel voor een erg gevoelige huid als dierproefvrij zijn; En het vinden van producten waar ik uberhaupt tegen kan. Als ik gewoon naar een winkel ga en vraag naar producten voor een hele gevoelige huid, dan blijk ik er bijna altijd nog steeds niet tegen te kunnen..