Heel domme vraag misschien maar ik ben een ramp in combineren dus vraag het toch . Onze meisjeskamer heeft deze kleuren (1 muur in de donkerste kleur en de andere drie in de lichtere kleur): Bekijk bijlage 253618 Bekijk bijlage 253619 Nu willen we ze wat minder "mierzoet" maken (kleuren vielen wat anders uit dan verwacht) en dachten om deze sticker aan te brengen op de donkerste muur: Nederlands - products new home - Flowertree taupe Ik heb dus geen idee of deze sticker wel kan met onze kleuren. Dus doen of iets anders zoeken? En welke kleuren dan?
Ik zou zeggen dat het past. Het donkere kleur is ook terug te vinden in de bloemetjes als ik eht goed zie. Ik vind het een prachtige sticker!!! zoiets zou ook passen vind ik: Nederlands - products new home - Boom met vogeltjes, 2 formaten, 22 kleuren
Misschien past deze nog beter: Nederlands - products new home - Flowertree paars Ellamalou, jouw voorbeeld is ook mooi maar ik vind de uiltjes in die andere zo schattig .
ja die uiltjes zijn superschattig! Maar ik vind de vogeltjes ook om op te eten Ik vind jouw muursticker prachtig, maar door de felle kleuren al op de muren dacht ik dat het misschien wat te druk kon zworden. Maarja, als kind had ik zeker ook jouw sticker gekozen en niet die grijze haha
Ik vind de eerste leuker...omdat de uiltjes daar meer opvallen door de kleur. BIj de tweede waar de uiltjes ook roze zijn..daar gaan ze waarschijnlijk wegvallen tegen de kleur van de muur..en ze zijn juist zo leuk
Vind het prachtig staan, zou precies toch voor je eerste sticker gaan want ik vrees dat anders je uiltjes niet goed gaan uikomen op je muur.
Tuurlijk mag je dat weten! Ze komen van deze site: Waarborgwinkels.nl-Veilig en betrouwbaar online shoppen. Winkelen bij veilige en Betrouwbare webshops op internet. Veilig bestellen, kopen en betalen. Ook achteraf betalen, op termijn betalen, met acceptgiro betalen. Keurmerk Thuiswinkel waarborg, Sa Bedankt voor jullie mening! Het wordt de taupe (eerste keuze dus).
Goede keus! Had ik ook voor gekozen. Ben benieuwd hoe het daadwerkelijk eruit komt te zien... die foto's kom je dan toch ook showen??