Zelf navelstreng doorknippen ipv partner?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Caruli, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zal toch wel, Caruli? En wat fijn dat je man het geen probleem vindt! :)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Geen idee hoe het werkt na een ks, dan knippen ze zelf al he..
    Ja man vond het geen probleem die heeft de andere 3 kids gedaan ;)

3. Alita

Alita Niet meer actief

had je eerder geen kzsnede dan?
    Ze kunnen gewoon een stukje bewaren lijkt mij>?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jawel al 2x maar toen heeft man voor de sier de navelstreng doorgeknipt toe de beeb op de onderzoekstafel lag. En daar kan ik dan niet bij omdat ik dan op de ok tafel vast lig ;)

5. misa

misa Niet meer actief

Als je het graag wilt, dan overleg je toch met je man? Als jullie je er beiden in kunnen vinden, gewoon doen!

Mijn man heeft het gedaan en zal het waarschijnlijk deze keer weer doen. Ik heb hem ook gevraagd of hij het kindje aan wil nemen uit mij, maar dat vind hij wat eng. Vind ik niet erg, nu kan het zelf doen..! Lijkt me heel bijzonder!

Mijn man heeft bij de eerste ook het eerste flesje gegeven, vonden we allebei erg bijzonder (geef geen bv). Ik gunde hem dat ook heel erg, omdat ik sterk het gevoel had dat ik alles al mocht/moest doen en meemaken. :)
    Maar misschien ga ik dit keer wel het eerste flesje geven. Nog ff overleggen. Maar als hij het heeeeel graag wil, vind ik dat ook oke.

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja nee daar kun jij dan niet heen he.......

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier deze keer ook zelf de navelstreng doorgeknipt ik vond het wel speciaal, en wat heb je gedaan?

Deel Deze Pagina