Dames, Morgen 40 weken en ben benieuwd wanneer jullie eventueel gestript zijn en of het effect heeft gehad en na wat voor tijdsduur?
Hoi! Bij onze VK strippen ze pas vanaf 41 weken. Ik ben gestript met 41+2, die nacht begonnen de eerste lichte buikkrampen, de dag na het strippen had ik 3 cm, vk heeft toen nogmaals gestript en toen kwam het op gang en is onze zoon met 41+4 om 5:40 geboren. Geteld vanaf de eerste buikkramp is dat een totaal van 29 uur, waarvan ik de laatste 11 uur pas echt zie als bevalling omdat ik daarvoor nog gewoon de was kon doen en wat in de tuin bezig ben geweest.
Bij ons strippen ze sowieso niet met een 1e. 2e zwangerschap was ik gestript met 40+4 om 15.30 en hij was er om 19.07. Bij mij is het meteen begonnen. (maar moet ik wel toegeven dat ik wel wat aan het rommelen was geweest, vooral die nacht ervoor)
ik ben gestript met 41 weken en met 41+1 ingeleid. helaas niet zelf op gang gekomen door het strippen
Ik ben gestript met precies 40 weken, het was toen al wel een beetje aan het rommelen. De volgende morgen begonnen de weeen en eind van de middag is ze geboren
Ik ben vandaag met 39 weken en 5 dagen gestript, dit omdat ik niet meer kan lopen door mijn bekken. Maar voel niet echt veel wel harde buiken, ben benieuwd of het vanavond doorzet. Wil zo graag bevallen.
ik ben gestript op 39weken en 5 dagen. dit ook ivm ernstige bekken klachten, wisselende waardes van mn bloed laag hb. hoge bloeddruk. t was op een donderdag. toen naar gevoel voelde me grieperig. de vrijdag erna nog hele dag bij mn ouders geweest toen zaterdag ochtend 5uur vliezen gebroken en snel erna weeen.
24-12 zou ik gestript worden (41.3) maar meneer besloot s`morgens om spontaan te komen. Dat ze zouden gaan strippen heeft heeft he doen besloten gewoon te komen.
Beide keren gestript ivm oplopende bloeddruk. Oudste: gestript bij 40+3, de nacht daarna begon de bevalling. Wel effectief dus. Jongste: gestript bij 40, 40+4 en 41+3. Alle keren geen effect (behalve vervelend gerommel), ondanks dat ik de laatste twee keer al 3 cm ontsluiting had. Ze kwam bij 41+5, toch nog uit zichzelf.