Zelf navelstreng losknippen

Discussie in 'De bevalling' gestart door appeltje, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben het er van tevoren over gehad. Mijn vriend voelde er niets voor om het te doen, dus toen heb ik gelijk gezegd dat ik het dan wilde doen; ik vond het te bijzonder om dat aan de vk over te laten. En zo is het ook gebeurd. Voor mij voelde het wel echt 'af' zo; ik heb mijn zoon helemaal zelf opgeleverd.

2. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik vind dat je het gewoon zelf moet bepalen en als jij en je man het allebei een goed idee vinden, waarom niet...

Ik snap niet zo goed waarom sommige mensen hier problemen mee hebben. Mijn eerste is met de keizersnede geboren, dus de gyneacoloog heeft de navelstreng doorgeknipt. En bij mijn tweede vorige week heeft mijn man het gedaan. Het is nooit in mijn kop opgekomen om het te doen, maar vind het wel een heel goed idee. Gewoon doen dus, meis.

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Vind het een mooi idee;) gewoon lekker doen als jij dat wilt

bij mn eerste was ik erg jong en alleen en was gelukkig mijn moeder bij me. zij heeft de navelstreng mogen knippen.
    Zelf kon ik het niet door de keizersnede
    ook zou ik niet op dit idee zijn gekomen;) maar vind echt geweldig

zelf wil ik wel graag dat bij onze tweede kindje mijn vriend het doet, en mijn moeder natuurlijk niet bij bevalling is:D;)

voor mij zou het tweede kindje zijn en voor hem de eerste dus vind dan eigenlijk dat hij er het volste recht voor heeft:p

Deel Deze Pagina