Mijn zoontje heeft regelmatig hele stukken voedsel in zijn ontlasting, vooral van het avondeten. Bij doperwten vind ik bijvoorbeeld allemaal erwten terug, en vandaag een paar halve sperziebonen en een champignonschijfje. Hij schrokt zijn eten ook naar binnen en ik heb dan ook het idee dat ie nauwelijks kauwt. Is dit normaal? Zijn er tips voor het leren goed te kauwen of komt dit vanzelf?
Dat vind ik bij ons dochtertje ook regelmatig!! Ze lijkt er geen last van te hebben met poepen. Ik dacht zelf, dat het kwam doordat ze nog geen kiesjes heeft en het daarom niet goed fijn kan kauwen. Verder kan ik er geen verklaring voor bedenken.
hier nog geen kiezen maar als ze courgette op heeft standaard hier hele schillen die ik terug vind. en pas heeft ze wat donkerder brood op omdat ik even niks anders had en hele pitten weer in de luier. schrokken doet ze hier ook. echt hap, slik weg en hup de volgende hap. geloof niet dat er veel gekauwd wordt
Kyra heeft het ook met bepaalde dingen. Maar zolang het geen echt grote stukken zijn vind ik het niet alarmerend. Hier is het eerste kiesje net door dus ik kan niet zeggen of dat verbetering geeft. Maar als ik het vergelijk met de beginperiode dat Kyra bijvoeding kreeg zie ik wel degelijk al verbetering.
Ja, klopt, mijn lichaam kan maïs niet verteren. Zie ze altijd in hun geheel weet terug En dat zullen meer mensen hebben, want dat schijnt gewoon moeilijk te verteren te zijn voor een mensenlichaam.