Hallo dames, Nou daar lig ik weer, al vanaf 4 uur na de nachtvoeding van mn zoontje (5weken) klaarwakker!! Ik kan zelf gewoon niet meer slapen na deze voeding.. Zoonlief ligt alweer 2uur te tukken en komt al bijna weer voor de volgende fles... Gek wordt k van mezelf... Doodmoe ben ik maar na de nachtvoeding slaap k niet meer.. Maakt niet uit of k om 8 uur of om 12 uur naar bed ga... Pfff herkent iemand dit? Manlief doet late voeding zodat ik voor 4 uur wat uurtjes maak.. En hij doet in t weekend ook vaak de nachtvoeding.. Maarja ik kan hem ook niet eeuwig laten voeden... Hij werkt ook en ik ben al super gezegend met hem omdat hij zoveel doet...iemand tips zodat ik weer kan slapen? Liefs anne
Ja, ik herken het. Had precies hetzelfde! Ik ben toen Melatonine gaan gebruiken. Dit zorgde ervoor dat ik toch dat slaperige gevoel hield en daardoor makkelijker weer in kon slapen. Ik weet niet of je dat kunt gebruiken als je borstvoeding geeft trouwens.
Voor zover ik weet mag dat niet..maar als je borstvoeding geeft maakt je lijf slaaphormonen aan zodat je weer snel in slaap valt
Kan je niet de fles bij je op de kamer zetten, de kleine naast je leggen zodat je niet echt wakker hoeft te worden voor een voeding?